اخبار فضای مجازی

پروژه بازگشت مسی به بارسلونا در آستانه شکست قرار گرفت

پروژه بازگشت مسی به بارسلونا در آستانه شکست قرار
گرفت
 جدایی مسی از بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱، بمبی بزرگ در تاریخ نقل و انتقالات اروپا رقم زد و حالا پس از گذشت بیش از یکسال، کاتالان‌ها رویای بازگشت شماره ۱۰ افسانه ایی خود را در سر می‌پرورانند. در همین رابطه خبرنگاران از ژاوی سرمربی بارسا سوالی را درباره پیوستن مسی به این تیم مطرح کردند که او در پاسخ گفت:راجع به بازگشت لئو به بارسا باید منتظر بمانیم. بارسا خانه اوست، اما در مورد آینده لئو قرار نیست لطفی در حق او بکنیم. همه می‌دانند که من عاشق لئو هستم. او دوست خوب من است و لطفا بیایید فشاری روی او ایجاد نکنیم تا از دورانش در PSG لذت ببرد.  
پس از این صحبت‌های ژاوی که برخی از فوتبال دوستان را به این انتقال در آینده امیدوار کرد، مت لاو سردبیر روزنامه تایمز طی گزارشی اعلام کرد کرده که لئو در پاریس جا افتاده و از وضعیتش در این تیم کاملا خشنود است. اگرچه قرارداد این بازیکن ۳۵ ساله در ژوئن سال آینده با PSG به پایان می‌رسد، اما بندی در قرارداد او وجود دارد که باشگاه پاری سن ژرمن می‌تواند به طور خودکار آن را تا ژوئن ۲۰۲۴ فعال کند. همچنین به گفته روزنامه نگار Sport Mole پیشنهاداتی مبنی بر اینکه آبی اناری‌ها برای به خدمت گیری مسی در همین ژانویه ارسال می‌کنند، کذب است و حقیقت ندارد. این روزنامه نگار در ادامه گفته که مسی پس از جام جهانی در باره آینده خود تصمیم خواهد گرفت، اما حتی اگر تصمیم به تمدید قرارداد فعلی خود نداشته باشد در ژانویه پیش رو، تیم پاریسی را ترک نخواهد کرد.
مسی در این فصل عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته و موفق شده برای قهرمان لوشامپیونه در تمامی رقابت ها، ۱۲ گل و ۱۳ پاس گل به ثمر برساند و  باشگاه پاریسن ژرمن نیز با مثلث تهاجمی خود عملکردی عالی تا اینجای کار داشته است. لئو و خانواده اش در این یکسال اخیر، با زندگی در پاریس خو گرفته اند و اکنون از همه جوانب احساس خوبی دارند و با وجود صحبت‌های خوان لاپورتا بابت تمایلش از بازگشت مسی، بعید است لئو را مجددا در پیراهن آبی اناری‌ها ببینیم و باید قبول کنیم که عشق بازیِ لئو و بارسا در تابستان گذشته برای همیشه به تاریخ پیوست، اما در قلب هواداران کاتالانی ماندگار خواهد ماند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8271629/پروژه-بازگشت-مسی-به-بارسلونا-در-آستانه-شکست-قرار-گرفت

دکمه بازگشت به بالا