اخبار فرهنگی هنری

حاکمیت به دنبال ارتقای مهارت‌های تربیتی والدین باشد

حاکمیت به دنبال ارتقای مهارت‌های تربیتی والدین باشد
سعید مدرسی، مدیر موسسه باران و دانش‌آموخته علوم تربیتی در نشست «نوجوان ناآرام» گفت: اینکه شما پلتفرم آسیب‌رسان مانند اینستاگرام را بی محبا از لحاظ مکانیک‌های تربیتی استفاده کنید و مسئولین کشور در آنجا حضور داشته باشند و مجدد ببینیم که این مسئولین در این پلتفرم‌های فیلتر شده حضور دارند، رفتار غیر تربیتی و توجیه ناپذیر برای نسل جوان است. 
مدرسی ادامه داد: اگر حاکمیت بنا دارد که بحران‌های اجتماعی‌اش طی ۱۰ سال آینده بیشتر نشود، از الان به فکر ارتقای مهارت‌های تربیتی والدینی باشد که فرزند دبستانی دارند. راه‌حل‌های جزئی و کوتاه مدتی که حاکمیت می‌تواند برای نسل جوان درنظر بگیرد، فرآیند‌های گفتگو برای نسل جوان است. بنده احساس می‌کنم که معضل ما نسل جوان است. یعنی ورودی‌های ترم دو، سه و چهار دانشگاه کنونی است.
مدیر موسسه باران توضیح داد: رفتاری را سخنگوی دولت پیش گرفتند. تا جا‌هایی هم این رفتار جواب می‌دهد، به شرطی که این رفتار‌ها به سمت حالات نمایشی نرود و نشست‌های صمیمانه واقعی شکل بگیرد و در کنار آن فنون‌های رسانه‌ای منطقی هم رقم بخورد. این روال به عنوان التیام اولیه می‌تواند جواب دهد. وگرنه نسلی که گرایش عمیق به زیست رسانه‌ای خاص پیدا کرده، نمی‌توانیم زیست او را عوض کنیم. چراکه اینجا کارخانه تراشکاری و مجسمه‌سازی نیست. 

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8272187/حاکمیت-به-دنبال-ارتقای-مهارت‌های-تربیتی-والدین-باشد

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا