اخبار سیاسی

آمریکا مانع از تحقق ساختاری اراده ملت‌ها می‌شود

آمریکا مانع از تحقق ساختاری اراده ملت‌ها می‌شود
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز چهارشنبه ۱۱ آبان مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز گفت: آمریکا به عنوان تجسم استکبار جهانی در چند دهه گذشته بار‌ها علیه اراده ملت‌ها وارد عمل شده و از هیچ اقدامی همچون کودتا، تمهید جنگ داخلی، تسلیح گروه‌های تروریستی افراط‌گرا، اشغال و تدارک انقلاب‌های فرمایشی و پرهیز نمی‌کند.
قالیباف در ادامه تصریح کرد: آمریکا به طور ساختاری در جهان مانع از تحقق ساختاری اراده ملت‌ها می‌شود. ملت ایران چهار دهه پیش از این و با انقلاب مردمی و پس از آن با اشغال پایگاه جاسوس‌پروری سفارت آمریکا تصمیم گرفت تا اراده خود را بر اراده مستکبر تحمیل کند. ملت ایران تصمیم گرفت که دیگر شخص اول کشور گوش به فرمان فلان دیپلمات درجه دوم آمریکا نباشد و اراده هیچ مستکبری نتواند خاک و استان این کشور را جدا کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: ایرانیان در ۱۳ آبان ۵۸ با اشغال سفارت آمریکا به جهانیان ثابت کردند که دوران کودتا در این کشور تمام شده و قدرت استکبار در برابر اراده ملت‌ها همچون پر کاهی در مقابل طوفان است.
در حال تکمیل…

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8273367/آمریکا-مانع-از-تحقق-ساختاری-اراده-ملت‌ها-می‌شود

دکمه بازگشت به بالا