اخبار فضای مجازی

امیری: اقتدار کی‌روش نیازی به تعریف من ندارد

امیری: اقتدار کی‌روش نیازی به تعریف من ندارد
وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیم ملی که با حضور خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: چیزی که در حال حاضر به وضوح در تیم ملی به چشم می‌خورد، اتحاد است؛ با توجه به اینکه نزدیک مسابقات هستیم، تمام مسئولان، کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنانی که در خدمت تیم ملی هستند، تلاش می‌کنند تا اتحاد به بهترین شکل ممکن به وجود بیاید تا بتوانیم نتایجی درخور نام ایران در این مسابقات کسب کنیم.
امیری، درباره تفاوت تیم ملی در دوره اسکوچیچ و کی‌روش توضیح داد: همین اتحادی است که در حال حاضر در تیم ملی وجود دارد. بالاخره آقای اسکوچیچ هم زحمات خودشان را کشیدند و تیم ملی را به جام جهانی رساندند، اما در خصوص توانایی، اقتدار و مسائل فنی نیاز به گفتن نیست و می‌دانیم که آقای کی‌روش در تیم‌های بزرگ دنیا مربیگری کرده‌اند و هشت سال هم در ایران زحمت کشیدند و نتایج تلاش ایشان را به چشم دیده‌ایم. در این هشت سال تیم ملی ایران همیشه در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا بود.
هافبک تیم ملی در پایان گفت: در حال حاضر، همه از کادرفنی تا کادر مدیریتی شبانه روز تلاش می‌کنند تا انشاالله بتوانیم نتایجی را که مردم و خودمان انتظار داریم، در این مسابقات کسب کنیم؛ هر چند می‌دانیم کار خیلی سخت است و بسیاری از دوستان، مسابقات را کوچک کردند و تیم ایران را از قبل صعود کرده می‌دانند، اما ما می‌دانیم که کار خیلی سخت است و تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8273658/امیری-اقتدار-کی‌روش-نیازی-به-تعریف-من-ندارد

دکمه بازگشت به بالا