اخبار فضای مجازی

پورعلی‌گنجی: سرمان را برای تیم ملی می‌گذاریم

پورعلی‌گنجی: سرمان را برای تیم ملی می‌گذاریم
مرتضی پورعلی‌گنجی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران، درباره آمادگی این تیم برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: جام جهانی یک ویترین و جایگاه بزرگی برای همه تیم‌ها محسوب می‌شود. امیدوارم با تمرکز بازیکنان و تمرین خوبی که پشت سر می‌گذاریم. بازی کردن در جام جهانی آرزوی همه بازیکنان است و اگر یک دقیقه برای تیم ملی بازی کنم، سرم را می‌گذارم.
وی در مورد انتظاری که از صعود تیم ملی ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی می‌رود، بیان کرد: پیروزی در این مسابقات راحت نیست و همه بازیکنان از جان و دل برای کشورشان تلاش می‌کنند. بازیکنان ما هم در همه تورنمنت‌ها نشان داده‌اند که از جان و دل مایه می‌گذارند.
مدافع تیم ملی ایران با اشاره به تفاوت سطح ملی‌پوشان کشورمان با بازیکنان تیم‌های همگروه خاطرنشان کرد: شاید از لحاظ کیفی در سطح بازیکنان اروپایی نباشیم، اما با تمام وجود تلاش می‌کنیم مقابل آن‌ها بایستیم. انگلیس، آمریکا و ولز تیم‌های خیلی خوبی هستند. امیدوارم با تدارکی که می‌بینیم، عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و با تمرکز کامل جلوی این تیم‌ها قرار بگیریم.
پورعلی‌گنجی درخصوص تفاوت تیم ملی ایران با تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کرد، گفت: ما بازیکنان در آن سال همه جوان بودیم و پختگی کامل را نداشتیم. همه بازیکنان باتجربه‌تر و پخته‌تر شده‌اند و بازی‌های بین‌المللی بیشتری کرده‌اند. کیفیت بازیکنان بالاتر از ۲۰۱۸ است. بازی‌های خیلی سختی داریم، اما صعود با تلاش و تمرکز کلی تیم امکان‌پذیر است. به نمایندگی از اعضای تیم ملی قول می‌دهم که سرمان برای تیم ملی کشورمان بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8273617/پورعلی‌گنجی-سرمان-را-برای-تیم-ملی-می‌گذاریم

دکمه بازگشت به بالا