اخبار اجتماعیاخبار ورزشی

ابتلای بازیکنان به ویروس آنفلونزا دردسرساز شده است

ابتلای بازیکنان به ویروس آنفلونزا دردسرساز شده است
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال  درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تمرینات به بهترین شکل خودش پیش می‌رود و  تمام بازیکنان  به خوبی تلاش و کار می‌کنند. البته تنها مشکل ما ابتلای یکسری بازیکنان به ویروس آنفلولانزا است که بدجور برای ما دردسرساز شده است. ارسلان پس از چند روز به تمرینات بازگشت، اما به دلیل دردی که با آن دست به گریبان است نتوانسته هنوز با ما تمرین کند.
او ادامه داد: خداراشکر مشایخی، گرگوریان و آقامیری هم توانستند پس از رسیدن به فرم مناسب همراه با تیم تمرین کند. البته در این میان جمشیدی و حسن علی‌اکبری به دلیل مشابه به ویروس آنفلونزا مبتلا شده‌اند و متین آقاجانپور هم مقدار کمی در کنار تیم تمرین کرد، اما هنوز به حالت ثبات نرسیده است.
او  درباره اینکه تکلیف بازی تدارکاتی تیم ملی به کجا انجامید، گفت: قصد داشتیم دیدار‌هایی با نیوزلند، لبنان و قطر داشته باشیم. مکاتباتی هم صورت گرفت، اما نیوزلند پاسخ منفی داد و ۲ تیم دیگر هم هیچ واکنشی به رایزنی‌ها نداشتند؛ بنابراین در تلاش برای مهیا شدن دیدار یا دیدار‌هایی با تیم‌های ملی یا باشگاهی ترکیه بودیم که به دلیل در پیش بودن لیگ باشگاهی این کشور شرایط برای حضور ما در آنجا فراهم نشد تا در نهایت بدین نتیجه و طرح برسیم روز سه‌شنبه با مهرام و پنجشنبه هم شهرداری گرگان بازی داشته باشیم. به هر حال ما باید بازی کنیم بهتر است از اینکه بازی نداشته باشیم. چاره دیگری برای ما وجود نداشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: داوری رئیس فدراسیون بسکتبال  در تلاش است تا شرایط برای حضور تماشاگران در بازی با چین فراهم شود که اتفاق بسیار خوبی است در صورتی که محقق شود. به هر حال ما به حضور تماشاگران نیاز داریم تا در دیدار با چین بتوانند از ما حمایت کنند تا در آن به نتیجه لازم برسیم. همچنین چین تیمی بسیار قوی است که دارای لیگ باکیفیتی است و باید تلاش کنیم تا در این دیدار سخت از آن سربلند بیرون بیاییم تا راه صعودمان را به جام‌جهانی هموار کنیم.
ارمغانی درباره اینکه تکلیف حضور استرالیا در ایران چطور شد، اظهار کرد:  از تیم ملی استرالیا هیچ خبری نیست و در همه جا اعلام کرده‌اند به ایران نمی‌آیند و حتی تقاضای روادید هم تاکنون نداشته‌اند.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8273676/ابتلای-بازیکنان-به-ویروس-آنفلونزا-دردسرساز-شده-است

دکمه بازگشت به بالا