اخبار بین المللی

عضو جهاد اسلامی: استکبار در تحقق اهداف خود علیه ایران شکست می‌خورد

عضو جهاد اسلامی: استکبار در تحقق اهداف خود علیه ایران شکست
می‌خورد
«احسان عطایا» در واکنش به جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ (علیه السلام) گفت: استکبار صهیونیستی آمریکایی در تحقق اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران که حامی اصلی مقاومت است هرگز پیروز نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار العالم از لبنان، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت گفت: این جنایت، تلاش برای شکستن سر مقاومت و تضعیف این محور از طریق ضربه زدن به ستون اصلی حامی واقعی این محور و جنبش‌های مقاومت در منطقه است. ما اطمینان داریم که همه تلاش‌های آن‌ها محکوم به شکست خواهد بود و این جنایت ناپسند – همانطور که به دیگر جنایت‌های استکبار عادت کرده ایم – جزو جنایت‌هایی است که استکبار، همیشه علیه مردم و امت ما و علیه این محور و مقاومت ما مرتکب شده است.
او گفت: از این رو هر چقدر که دشمن تلاش کند، نمی‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. قطعا پیروز خواهیم شد و دستاورد‌های متعددی را محقق خواهیم ساخت تا از این طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه نجات یابیم و سرزمین اشغال شده خود و فلسطین و مقدسات را آزاد کنیم.
عطایا تاکید کرد: امروز خون شهدا این درخت تنومند مقاومت را از فلسطین، جنین، نابلس، طولکرم، قدس و غزه تا ایران، سوریه، عراق و یمن آبیاری می‌کند. هیچ یک از این جنایت‌ها آن‌ها را به نتیجه‌ای که خواستار آن هستند، نخواهد رساند. قطعا همه توطئه‌های آن‌ها شکست خواهد خورد؛ همانطور که توانستیم بار‌ها این گونه توطئه‌ها را ناکام بگذاریم. به اذن خداوند متعال روز‌های آینده شاهد پیروزی محور مقاومت خواهد بود.
عضو جنبش جهاداسلامی فلسطین تصریح کرد: ایران، قدرتمند و قوی باقی خواهد ماند و مثل همیشه حامی اصلی مقاومت خواهد بود. ایران با وجود جنگی که علیه آن بر پا شده و با وجود محاصره اقتصادی و همه تلاش‌های جنایتکارانه علیه آن، ذره‌ای بی طرف نخواهد ماند.
در حادثه تروریستی عصر روز چهارشنبه ۴ آبان، فرد مسلح تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کرده ۱۵ نفر را شهید و ۲۱ نفر را مجروح می‌کند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8274480/عضو-جهاد-اسلامی-استکبار-در-تحقق-اهداف-خود-علیه-ایران-شکست-می‌خورد

دکمه بازگشت به بالا