اخبار اجتماعیاخبار ورزشی

غیبت برخی از چهره‌های سرشناس کشتی ایران در جام جهانی آمریکا

غیبت برخی از چهره‌های سرشناس کشتی ایران در جام جهانی
آمریکا
رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود، اما حضور تیم ایران همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که کشور میزبان همچنان شرایط حضور آزادکاران کشورمان را فراهم نکرده است و متولیان فدراسیون کشتی هم بار‌ها اعلام کردند در صورت عدم صدور روادید برای تمام اعضای تیم، سفر به آمریکا منتفی خواهد بود.
به هر صورت در صورتی که شرایط حضور آزادکاران کشورمان در رقابت‌های جام جهانی آمریکا فراهم شود کادر فنی تیم ملی قصد دارد از نفرات جوان و آینده دار در ترکیب تیم استفاده کند.
بر همین اساس کشتی گیران عنوانداری، چون حسن یزدانی و امیرحسین زارع در رقابت‌های جام جهانی حضور نخواهند داشت و در مقابل نفرات آینده داری، چون امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، علی سوادکوهی، محمدصادق و امیرحسین فیروزپور، امیرعلی آذرپیرا و امیررضا معصومی جزو مسافران آمریکا خواهند بود. ضمن اینکه گفته می‌شود کادر فنی چند کشتی گیر با تجربه همچون رضا اطری، کامران قاسمپور و مجتبی گلیج را نیز در لیست اعزامی خود قرار داده است.
هر چند حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد هنوز قطعی نشده و حتی ترکیب تیم هم به صورت رسمی اعلام نشده است، اما سیاست کادر فنی آزاد در میدان دادن به جوانان بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار آزادکاران خواهد بود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8280912/غیبت-برخی-از-چهره‌های-سرشناس-کشتی-ایران-در-جام-جهانی-آمریکا

دکمه بازگشت به بالا