اخبار فضای مجازی

من به دنبال مدال خوشرنگی در مسابقات جهانی هستم

من به دنبال مدال خوشرنگی در مسابقات جهانی هستم
مهدی کرمی  ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری قبل از حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در اردو‌ها حکفرما است به طوری که مسئولان فعلی فدراسیون سخت در تلاش هستند تا بتوانند بهترین شرایط را برای ما فراهم کنند. همه مشغول تمرین هستند، این آرامش باعث افزایش توان ورزشکاران می‌شود و امیدوارم این روند تا جهانی کلمبیا همچنان تداوم داشته باشد تا نتیجه آن را در کلمبیا ببینیم.
او ادامه داد: در تمام این اردو‌ها تمام تلاش کادرفنی بر این بوده تا از لحاظ ذهنی و  آمادگی  جسمانی به شرایط بهتری برسیم. به هر حال سخت است و باید تحمل کنم. همچنین کادرفنی هم از نحوه‌ی تمرین من راضی است و امیدوارم تا پیش از شروع مسابقات به شرایط مطلوبی برسیم. البته  هفته اول لیگ  وزنه برداری در هفته آینده برگزار می‌شود که امیدوارم در آنجا بتوانم وزنه‌های خوبی به ثبت برسانم تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم که مسافر کلمبیا شوم. ان شاالله بتوانم با مدال‌آوری زحمات کادرفنی و مسئولان فدراسیون را به این شکل جبران کنم.  
ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره اینکه آیا به کسب مدال در جهانی امیدوار است یا خیر، گفت: با توجه به شرایطی که از دیگر رقبایم سراغ دارم و با این رکورد‌هایی که در حاشیه اردوی تیم ملی بر جای گذاشته‌ام از لحاظ شانس مدال نفر سوم هستم، اما دنبال این هستم تا بتوانم در داخل مسابقات رکورد‌های بهتری بزنم تا به مدال مرغوب‌تری برسم. رقبای اصلی من از ازبکستان به همراه بلغارستان هستند و چنانچه بتوانم رکورد‌های ۱۸۲ و ۲۲۵ در مسابقات بزنم می‌توانم به کسب مدال امیدوار باشم البته با پایین‌تر از این هم می‌توان وزنه زد، اما من دنبال مدال خوش رنگی هستم.
کرمی  گفت: خوشبختانه در این چند وقت اخیر و پس از موفقیت در کشور‌های اسلامی، از نظر ذهنی به شرایط بهتری رسیده‌ام که این پتانسیل در من وجود دارد تا بتوانم مدال‌های بهتری هم بگیرم. البته رقابت‌های جهانی مسابقات سطح بالایی خواهد بود به دلیل اینکه نخستین مسابقه کسب سهمیه المپیک است و تمام وزنه‌برداران می‌آیند تا در آنجا بهترین نتیجه را بگیرند. من هم باید هوشیار باشم تا بدون اشتباه بدون نتیجه را بگیرم و گام نخست را محکم بردارم. هدف کوتاه مدت من موفقیت در جهانی و بازی‌های آسیایی و بلندمدت هم رسیدن به مدال المپیک است و برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8281413/من-به-دنبال-مدال-خوشرنگی-در-مسابقات-جهانی-هستم

دکمه بازگشت به بالا