اخبار فضای مجازی

فتح الله زاده با کوله باری از مشکلات پیش روی

فتح الله زاده با کوله باری از مشکلات پیش روی
علی فتح الله زاده با گذشت یک ماه از حضورش در استقلال هنوز نتوانسته حامی مالی جدیدی را برای آبی پوشان انتخاب و با آن قرارداد منعقد کند.
فتح الله زاده باید براى پرداخت بدهى‌هاى اصلى استقلال از جمله طلب آندره‌آ استراماچونى آماده شود و البته بخش قابل توجهى از مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال را در روزهاى آتى پرداخت کند که این امر تا به این لحظه انجام نشده است.
استقلالی‌ها هنوز موفق نشدند با حامی مالی به توافقات نهایی دست پیدا کنند و این موضوع می‌تواند به ضرر آبی پوشان ختم شود.
مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا شرایط برگزاری یک اردو برای آبی پوشان در ترکیه را فراهم کنند، اما تا به این لحظه هنوز چیزی مشخص نیست.
استقلالی‌ها روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه تمرینات خود را شروع خواهند کرد، اما بر اساس برنامه ساپینتو اردوی خارجی بعد از ۱۰ آذر است. به عبارتی سرمربی استقلال علاقه دارد اردوی تیمش را زمانی برگزار کند که مرحله گروهی جام جهانی به پایان می‌رسد.
از این رو اگر تیم ملی فوتبال ایران نتواند جواز حضور در مرحله دوم جام جهانی را به دست بیاورد و ملی‌پوشان به ایران برگردند، آنوقت بازیکنان ملی پوش استقلال نیز می‌توانند در اردوی خارجی این تیم حضور یابند.
گفتنی است؛ ریکاردو ساپینتو از همه نفرات استقلال خواسته روز چهارشنبه در تهران باشند تا پنجشنبه تمرینات تیم با حضور حداکثری بازیکنان و کادرفنی برگزار شود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8281450/فتح-الله-زاده-با-کوله-باری-از-مشکلات-پیش-روی

دکمه بازگشت به بالا