اخبار فضای مجازی

ترکیب منتخب فراموش شدگان جام جهانی قطر + عکس

ترکیب منتخب فراموش شدگان جام جهانی قطر + عکس
با اعلام لیست اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲، نام‌های متعددی را به عنوان غایبان بزرگ قطر شاهد بودیم. با کنار هم گذاشتن این نام‌ها، تیمی تحت عنوان “فراموش شدگان” تشکیل می‌شود که در ادامه می‌خواهیم در مورد آن و اعضایش صحبت کنیم.
بدون احتساب بازیکنانی که به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شدند ، مثل کانته و پوگبا  یا بازنشستگان تیم‌های ملی مانند کروس ، این تیم جایی برای بازیکنانی از انگلیس، فرانسه، اسپانیا، آلمان، پرتغال و آرژانتین دارد. البته در این لیست می‌شد نمایندگانی از برزیل را هم داشت اگر فیرمینو، لودی و کونیا را هم لحاظ می‌کردیم.
داوید ده‌خیا از منچستریونایتد، دروازه بان تیم فراموش شدگان جام جهانی ۲۰۲۲ است که لوئیس انریکه ترجیح داد او را به تیم ملی اسپانیا دعوت نکرده و اونای سیمون، روبرت سانچز و داوید رایا را به عنوان سه دروازه‌بان منتخب تیمش به قطر ببرد. کپا از چلسی هم به تیم ملی کشورش دعوت نشد، اما قطعا غیبت ده‌خیا خیلی مهمتر از اوست.
اسپانیا کشوری است که بیشترین نماینده را در تیم فراموش شدگان دارد. علاوه بر ده‌خیا، بلرین، مدافع راست بارسلونا، سرخیو راموس، مدافع پاری‌سن ژرمن و تیاگو آلکانتارا، هافبک لیورپول دیگر غایبان بزرگ لیست این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.

انگلیس در این تیم دو نماینده دارد. توموری، مدافع میلان و سانچو، مهاجم منچستریونایتد دو غایب سرشناس لیست ساوت‌گیت هستند. این مربی فودن، گریلیش، کین، مدیسون، رشفورد، ساکا، استرلینگ و ویلسون را به عنوان گزینه‌های تهاجمی تیمش انتخاب کرده است.
رناتو سانچر که همراه با تیم ملی پرتغال به قهرمانی یورو ۲۰۱۶ دست یافت، در جام جهانی روسیه حضور نداشت و این دوره نیز توسط سانتوس دعوت نشد تا دوباره در لیست غایبان بزرگ جام قرار بگیرد.
رابین گوسنس که در پست وینگر چپ برای اینترمیلان بازی می‌کند و در لیگ ملت ملت‌های اروپا نیز حضور داشت، توسط فلیک برای جام جهانی دعوت نشد. مندی، مدافع کناری رئال مادرید دیگر غایب بزرگ جام، از فرانسه است.
در خط حمله، آنخل کورئا از اتلتیکو مادرید و جیووانی سیمئونه، پسر دیگو و سومین گلزن برتر فصل ناپولی، از لیست لیونل اسکالونی آرژانتین خارج و به لیست فراموش شدگان وارد شدند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8281916/ترکیب-منتخب-فراموش-شدگان-جام-جهانی-قطر-عکس

دکمه بازگشت به بالا