اخبار فضای مجازی

کی‌روش غایب بود/ بیرانوند اختصاصی تمرین کرد

کی‌روش غایب بود/ بیرانوند اختصاصی تمرین کرد
۱۲:۳۳ – ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳ – ۲۲ آبان ۱۴۰۱ گزارش تمرین تیم ملی فوتبال؛
اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری بازی دوستانه با نیکاراگوئه از ساعت ۱۱ امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شد.
بازیکنان ابتدا در ساختمان پک به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.
در این تمرین از جمع بازیکنان بزرگسالی که پیش از این در اردو حضور داشتند، محمدرضا اخباری، سامان فلاح،  امید نورافکن و میلاد سرلک غایب بودند.
 مارکار آقاجانیان پس از بازگشت به تیم ملی امروز برای اولین بار در تمرین حاضر شد.
 کارلوس کی‌روش به همراه مهدی خراطی (مدیر اجرایی) و برونو (مربی پرتغالی) تیم ملی از ابتدای تمرین در ساختمان پک حضور داشتند و در زمین چمن غایب بودند.
 پس از صحبت‌های راجر ده‌سا با بازیکنان، آن‌ها در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند. در ادامه بدنسازی زیر نظر ریکاردو سیلوا و پاسکاری‌های دو به دو در دستور کار شاگردان کی‌روش قرار گرفت.
 سه دروازه‌بان حاضر در اردو از ابتدا تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر الکساندر  لوپز پیگیری کردند.
پس از انجام کار‌های بدنی بازیکنان در دو گروه تقسیم شده و با پیراهن‌های سرمه‌ای و کاور‌های سفید به تمرین حفظ توپ پرداختند.
نفرات جوان حاضر در اردو در کنار ۱۱ بازیکن بزرگسال امروز حضور داشتند، اما دیگر خبری از امین راستی،   مربی تیم ملی جوانان که همراه با شاگردان صمد مرفاوی عازم بلاروس شده در این تمرین نبود.
با وجود اینکه اعلام شده بود ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین امروز برای رسانه‌ها باز است، اما آن‌ها حدود یک ساعت در زمین شماره دو مرکز ملی حضور داشتند.
پس از گذشت حدود ۴۵ دقیقه از تمرین،  علیرضا بیرانوند از سایر نفرات جدا شد و در طرف دیگر زمین به صورت اختصاصی با لوپز کار کرد، اما سایر ملی پوشان با استفاده از دروازه‌های کوچک فوتبال درون تیمی انجام دادند که در این بخش تمرینی، ابوالفضل جلالی با پوشیدن کاور قرمز به بازیکنان هر دو تیم کمک می‌کرد.
 تمرین امروز تیم ملی به صورت تقریبا سبک برگزار شد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8282196/کی‌روش-غایب-بود-بیرانوند-اختصاصی-تمرین-کرد

دکمه بازگشت به بالا