اخبار بین المللی

حماس عملیات در قدس اشغالی را پاسخی به جنایات تل آویو خواند

حماس عملیات در قدس اشغالی را پاسخی به جنایات تل آویو
خواند
«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد این جنبش به ملت فلسطین و اهالی قدس اشغالی عملیات دلاورانه ویژه در پایانه اتوبوس‌ها را که پاسخی مستمر به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی سازی و تقسیم آن است، تبریک می‌گوید.
براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب او در ادامه افزود: عملیات قدس نتیجه جنایت‌های اشغالگران و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی است و بار دیگر قاطعانه تاکید می‌کند که تروریسم صهیونیستی با عملیات دلاورانه بیشتری با ابزار‌های متنوع و در مناطق مختلف پاسخ داده خواهد شد.
القانوع گفت: اشغالگران امروز ثمره جنایت‌ها و تجاوزگری خود علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی را برداشت می‌کنند. این چیزی است که ما بار‌ها درباره آن هشدار داده و تاکید کردیم که ملت ما در قبال آن ساکت نخواهد شد و خشم الاقصی شعله ور شده و همه مناطق را در خواهد نوردید.
حماده: روزهای آینده برای اشغالگران سخت‌تر خواهد بود
از سویی دیگر محمد حماده، سخنگوی حماس در شهر قدس اشغالی در خصوص عملیات قدس گفت: این عملیات برای این بود که به اشغاگران بگوییم اشغالگری در مقابل قهرمانی‌های مردم فلسطین عقب نشینی خواهد کرد. خوشا به حال این عملیات و کسانی که آن را برنامه ریزی و اجرا کردند. این عملیات مرهمی بر زخم های رنج بردگان از اشغالگران است.
او در ادامه گفت: برکت باد به دستانی که این عملیات را انجام دادند به اشغالگران ثابت کردیم مردم ما بر سرزمین خود ثابت قدم و به گزینه مقاومت پایبند هستند.
او همچنین در هشداری به صهیونیست‌ها گفت: روزهای آینده برای دشمن سخت تر خواهد بود و ما به اشغالگران اعلام می کنیم که زمان تولد هسته‌های گسترده مقاومت در جغرافیای فلسطین فرا رسیده است.
درحال تکمیل…

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8290246/حماس-عملیات-در-قدس-اشغالی-را-پاسخی-به-جنایات-تل-آویو-خواند

دکمه بازگشت به بالا