اخبار فرهنگی هنری

ضرورت حمایت از رسانه ملی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

ضرورت حمایت از رسانه ملی در مقابله با جنگ ترکیبی
دشمن
سمیه رفیعی نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی‌پیش از ظهر امروز با سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی دیدار و گفتگو کرد.
رفیعی در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیسیون محیط زیست، از رویکرد جدید سازمان با محوریت آموزش و حفاظت از محیط زیست در عرصه‌های مختلف تشکر کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس حوزه محیط زیست و یک نماینده مجلس و رئیس فراکسیون، خواستار ادامه این روند هستم.
وی با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و حمایت از برنامه‌های صدا و سیما خاطرنشان کرد: می‌دانیم که در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی و در وضعیت اقتصادی کنونی، رسانه ملی هم دشواری‌های فراوانی دارد و نیازمند حمایت بیشتر از سوی همه قوا به خصوص مجلس است.
سید تقی سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما هم در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و رویکرد‌های جدید سازمان برای پرداختن به مجلس و اقدامات نمایندگان در قالب کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف ارائه و خاطرنشان کرد: تحقق کامل عدالت رسانه‌ای یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های بلندمدت صدا و سیما در دوره جدید است.وی افزود: استفاده از ظرفیت کارشناسی نمایندگان در برنامه‌های مختلف صدا و سیما از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا مورد توجه و تاکید قرار گرفته و از برنامه‌سازان خواسته شده حتما به این مسئله ورود کنند.
سهرابی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برآیند افکار عمومی و جمعی ایرانیان از استان‌های مختلف هستند عنوان کرد: تلاش سازمان این است که از نظرات نمایندگان در تولید و پخش برنامه‌ها بهره ببرد.
معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در ادامه به هجمه رسانه‌ای دشمنان و هزینه بالایی که استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی و رسانه ملی انجام می‌دهد اشاره و ابراز کرد: امیدواریم با درک این واقعیت، شاهد همراهی بیش از پیش مجلس و سایر قوا با صدا و سیما باشیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8290722/ضرورت-حمایت-از-رسانه-ملی-در-مقابله-با-جنگ-ترکیبی-دشمن

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا