اخبار سیاسی

راه‌های ارتباط مردم با دولت اعلام شد

راه‌های ارتباط مردم با دولت اعلام شد
حجت الاسلام احمد صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر هفته یک وزیر در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردمی حضور می‌یابند.
وی افزود: صرفنظر از بحث نامه‌های مردمی که جداگانه است، سامانه ۶۱۳۳ را نیز برای ثبت شکایات و پیگیری درخواست‌های مردمی راه‌اندازی کردیم.
صالحی در خصوص آمار تماس‌های مردمی با این مرکز در دولت سیزدهم گفت: در طول یک سال و چند ماه دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ورودی مرکز بوده است و بیش از ۸۵ درصد از این موارد پیگیری و اطلاع رسانی شده است که پیامک آن به افراد ارسال شده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: تماس‌های ما بر اساس سفر‌های استانی متفاوت است و در برخی از استان‌هایی که سفر‌های استانی انجام می‌شود تا ۳۰ هزار تماس هم داشتیم که ثبت شده است، ولی به نسبت روزانه بالغ بر ۲۰۰۰ تماس را مرکز ارتباطات مردمی در سامانه ۶۱۳۳ دریافت و به دستگاه‌های مختلف ارجاع می‌کند.
وی در خصوص آسان‌ترین راه ارتباط مردم با دولت نیز، گفت: در تمام دنیا فرایند ارتباط مردم از طریق سامانه‌های الکترونیکی وفضای مجازی دنبال می‌شود، بر این اساس ما هم سایت مرکز ارتباطات مردمی را داریم و هم سامانه ۱۱۱ را که با بیان چند جمله ثبت و برای فرد کد رهگیری ارسال می‌شود و این آسان‌ترین راه برای ارتباط با دولت است که در کوتاه‌ترین زمان قابل رسیدگی و پیگیری است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8293869/راه‌های-ارتباط-مردم-با-دولت-اعلام-شد

دکمه بازگشت به بالا