اخبار سیاسی

آمادگی بازاریان برای همکاری همه جانبه با دولت

آمادگی بازاریان برای همکاری همه جانبه با دولت
نشست مشترک مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف ایران و برخی روسای اصناف استان‌ها عصر یکشنبه – ۱۳ آذر – در ریاست جمهوری برگزار و در این نشست صمیمی بر رفع مشکل بازاریان تاکید شد.
قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران به همراه جمعی از معتمدین بازار، فعالان اقتصادی و روسای اتاق اصناف کشور از جمله حاضران در این نشست بودند. در این جلسه که در راستای شنیدن مشکلات بازاریان در صنوف مختلف در استان‌ها و رسیدگی و رفع آن‌ها توسط رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکیل شد، غلامرضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و روسای اتاق بازرگانی تهران، بوشهر، یزد و فارس به نمایندگی از اصناف ایران و معتمدین بازار سراسر کشور برخی نقطه نظرات را بیان و مشکلاتی را مطرح کردند.
همچنین جمع حاضر آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت اعلام و از حضور میدانی وبازدید رییس جمهور در برخی بازار‌ها و دیدار با کسبه همچون سنندج در راستای اطلاع از مشکلات و در نهایت پیگیری درسطح بالاترین مقام اجرایی کشور تشکر کردند.
در ادامه حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی که میزبان این نشست بود، ضمن قدردانی از روسای اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و آحاد اصناف و بازاریان به خاطر هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمن، گفت: اصناف و بازاریان از ابتدای انقلاب در همه مقاطع حساس با فرهنگ و روحیه جهادی، و نیز حمایت مادی و معنوی در دفاع مقدس و فراخان رهبری در طرح کمک‌های مومنانه و به ویژه حوادث اخیر، پشتیبان نظام اسلامی بوده و در خدمتگزاری به مردم در عرصه توزیع و خدمات با تلاش و دلسوزی خود خوش درخشیدند تا جایی که ما شاهد آرامش و فراوانی در بازار هستیم و هیچ کمبودی در کشور نداریم. دولت مردمی سیزدهم مصمم به حمایت از اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی است و خود را مکلف به رفع موانع اقتصادی می‌داند.
حجت الاسلام صالحی افزود: در شرایط سخت تحریم، اصناف و بازاریان و فعالان این حوزه در قامت افسران عرصه اقتصادی توانستند تحریم‌ها را کم اثر و یا بی اثر نمایند که این موضوع الگویی برای دیگر کشور‌ها شده است؛ لذا از متولیان اصناف میخواهم مشکلات و موانع را در میان بگذارند تا با پیگیری ادارات کل رسیدگی به شکایات و بازرسی این مرکز از مسئولان مطالبه شود، و همانگونه که رییس‌جمهور بار‌ها تاکید داشتند، باید دردولت مردمی ارتباط بخش خصوصی و دولت به بالاترین سطح خود برسد.
در پایان مقرر شد نشست‌هایی باهدف حل مسله و پیگیری موارد مطروحه و برقراری ارتباط مستقیم بازاریان با دستگا‌های اجرایی بصورت منظم برقرار شود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8300484/آمادگی-بازاریان-برای-همکاری-همه-جانبه-با-دولت

دکمه بازگشت به بالا