اخبار سیاسی

شخصیت‌های تأثیرگذار جوانان را با اندیشه‌های امام خمینی(ره) آشنا کنند

شخصیت‌های تأثیرگذار جوانان را با اندیشه‌های امام خمینی(ره)
آشنا کنند
دهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه اول دی ماه برگزار شد.
در آغاز این جلسه که در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، در فاصله بین اجلاس‌های رسمی این مجلس برگزار می‌شود، آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه، ضمن اشاره به مظلومیت حضرت زهرا(س) دلیل ظلم صورت گرفته در حق آن حضرت را پایبندی به ولایت حضرت علی(ع) دانست.
آیت الله جنتی در ادامه، جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و گفت جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند.
وی افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) آشنا کنند.
در ادامه این جلسه گزارش عملکرد و اقدامات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری از ابتدای دوره پنجم قرائت و مورد بررسی و ارزیابی اعضاء قرار گرفت.
پس از قرائت گزارش عملکرد کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری، مسائل مربوط به خبرگان رهبری و نیز اهم مسائل جاری کشور مطرح و هر یک از نمایندگان خبرگان رهبری به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.
در پایان این نشست آیت الله رئیسی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دولت سیزدهم درباره اقدامات و برنامه‌های آتی دولت گزارشی تفصیلی بیان کرد.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8315359/شخصیت‌های-تأثیرگذار-جوانان-را-با-اندیشه‌های-امام-خمینیره-آشنا-کنند

دکمه بازگشت به بالا