اخبار سیاسی

زلنسکی بداند صبر راهبردی ایران در قبال اتهامات بی اساس نامحدود نخواهد بود

زلنسکی بداند صبر راهبردی ایران در قبال اتهامات بی اساس
نامحدود نخواهد بود
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بار‌ها به اتهامات بی اساس مقامات اوکراینی در موضوع ادعائی پهپاد‌ها پاسخ داده است، افزود: یک بار دیگر تاکید می‌گردد که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تجهیزات نظامی برای هیچ طرفی جهت استفاده در جنگ اوکراین صادر نکرده است.
کنعانی تصریح کرد: ما همواره به تمامیت ارضی کشور‌ها و از جمله اوکراین احترام گذاشته‌ایم و آقای زلنسکی بداند که صبر راهبردی ایران در قبال اتهامات بی اساس نامحدود نخواهد بود.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: آقای زلنسکی بهتر است از سرنوشت برخی رهبران کشور‌ها که به حمایت آمریکا دلخوش کردند، عبرت بگیرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین که برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین و با امید تقویت توان دفاعی اوکراین با ادامه حمایت آمریکایی‌ها از جنگ به این کشور سفر کرده است، در نشستی با اعضای کنگره آمریکا بار دیگر با تکرار ادعای همکاری ایران و روسیه و استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی در حمله به تاسیسات انرژی این کشور، از کنگره خواستار حمایت از اوکراین برای مقاومت در برابر این حملات شد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8315507/زلنسکی-بداند-صبر-راهبردی-ایران-در-قبال-اتهامات-بی-اساس-نامحدود-نخواهد-بود

دکمه بازگشت به بالا