اخبار استان ها

اعتبارات حمل‌ونقل ریلی بوشهر به فارس تامین شد

اعتبارات حمل‌ونقل ریلی بوشهر به فارس تامین شد
ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در راستای تامین اعتبارات حمل‌ونقل ریلی بوشهر به فارس، مقام معظم رهبری اجازه تهاتر و برداشت از صندوق توسعه ملی صادر کردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت سردار بزرگ ضد استعماری رئیس علی دلواری اظهار کرد: سردار رئیسعلی دلواری در مبارزات ضد استبدادی شاهنشاهی‌، ضد استعماری انگلیس و جهاد تبیین نقش و حماسه ماندگاری خلق کرد.
وی بیان کرد: رئیس‌علی دلواری با رهبری علمای دینی منطقه تنگستان قیام کرد، او با همراهی علمای منطقه قامت انگلیس در استان بوشهر را شکست و این شخصیت که بر اساس مکتب امام حسین علیه‌السلام و فرهنگ عاشورا و اطاعت از علما و ولایت‌مدار حرکت و قیام کرد برای جامعه الگو محسوب می‌شود.
سردار شهید رئیس علی دلواری را الگو جهاد نظامی و اسوه در جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: رئیس علی دلواری  با جهاد تبیین توانست خط مقاومت ضد استعماری را در منطقه تشکیل دهد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با گرامیداشت هفته تعاون و پدافند بیان کرد: تعاون بخش موثر و مفید برای رشد اقتصادی و پدافند خط اول مقاومت در عرصه نظامی است، حوزه تعاون و پدافند در استان بوشهر پر تلاش هستند که خدمات آنان درخور تحسین است.
صفایی بوشهری تصریح کرد: در سفر رئیس قوه مقننه، وزیر نفت، رئیس سازمان انرژی اتمی به استان بوشهر خدمات خوب و تصمیم‌گیری موثر برای حل مشکلات استان بوشهر اتخاذ شد که آثار و برکات آن در آینده نمایان می‌شود.
وی  گفت: در راستای تامین اعتبارات حمل‌ونقل ریلی بوشهر به فارس که به بن‌بست خورده بود، مقام معظم رهبری اجازه تهاتر و برداشت از صندوق توسعه ملی صادر کردند که این کار بزرگی است.
خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: در رابطه با آب شرب تصمیمات خوبی گرفته شد، در این راستا در زمینه بزرگراه بوشهر به فارس، بزرگراه ساحلی بوشهر – دیر، توسعه پوشش صدا و سیما، تسریع در ساخت سدها و آبخیزداری، همه تلاشی انقلابی کردند و این تجلی دولت مردمی و انقلابی است.
صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش استاندار و مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مسئولان در هفته دولت پر تلاش با نگاه تحقق مطالبه مردمی اقدام کردند و الحمدلله یک برنامه بی‌نظیری در توسعه و پیشرفت استان انجام شد.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061108757/اعتبارات-حمل-ونقل-ریلی-بوشهر-به-فارس-تامین-شد

دکمه بازگشت به بالا