اخبار فضای مجازی

استقبال تاریخی از قهرمانان جهان در نیمه شب بی نظیر بوینس آیرس + عکس

استقبال تاریخی از قهرمانان جهان در نیمه شب بی نظیر بوینس
آیرس + عکس
مردم آرژانتین سال‌ها در انتظار رسیدن به رویای قهرمانی در جام جهانی بودند و حالا قصد ندارند به زودی اشتیاق و خوشحالی ناشی از این اتفاق را به دست فراموشی بسپارند.
تصاویر منتشر شده از ورود تیم ملی آرژانتین به پایتخت این کشور نشان می‌‎دهد که هزاران نفر در حالی که ساعت به وقت محلی سه نیمه شب است برای استقبال از این تیم جمع شده‌اند و منتظر دیدن قهرمانان محبوب‌شان هستند.
شاگردان لیونل اسکالونی از دوحه به رم پرواز کرده بودند و از آنجا راهی آرژانتین شدند و دیدن جمعیت حاضر در فرودگاه و خیابان‌های این شهر آن‌ها را شگفت‌زده کرد.نکته جالب اینجاست که گفته شده بود نزدیک به ۱۷۶ هزار نفر هم پرواز این تیم از ایتالیا به آرژانتین را روی برنامه‌های ردیاب پرواز‌های هوایی دنبال کرده بودند تا به صورت دقیق از زمان فرود و مسیر طی شده آن‌ها با خبر باشند.
لیونل مسی و لیونل اسکالونی در کنار هم اولین کسانی بودند که از هواپیمای این تیم پیاده شدند تا فریاد خوشحالی حاضران به گوش برسد.این تیم سپس با اتوبوسی که عبارت «قهرمان جهان» به همراه سه ستاره و تصاویر بازیکنانش روی آن به چشم می‌خورد در خیابان‌های بوینس آیرس به حرکت درآمد تا به ابراز احساسات هوادارانی که تا نیمه شب منتظر استقبال از آن‌ها بودند پاسخ دهند.
انتظار می‌رود که جشن و پایکوبی پس از بازگشت قهرمانان جام جهانی به خانه تا صبح در خیابان‌های پایتخت آرژانتین ادامه داشته باشد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8313432/استقبال-تاریخی-از-قهرمانان-جهان-در-نیمه-شب-بی-نظیر-بوینس-آیرس-عکس

دکمه بازگشت به بالا