اخبار فضای مجازی

رئیس فدراسیون فرانسه: دوست داریم دشان بماند اما تصمیم با اوست

رئیس فدراسیون فرانسه: دوست داریم دشان بماند اما تصمیم با
اوست
فرانسه با پیروزی‌ای که دیشب مقابل انگلیس به دست آورد به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی قطر راه یافت تا به هدفش یعنی تکرار قهرمانی در جام جهانی نزدیک‌تر شود.
پیش از شروع جام جهانی شایعات زیادی درباره آینده دیدیه دشان در تیم ملی این کشور وجود داشت و گفته می‌شد فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد بعد از جام جهانی، فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، زین‌الدین زیدان را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.
بعد از پیروزی دیشب بازیکنان فرانسه و سرمربی‌شان محبوبیتی خارق‌العاده در این کشور پیدا کرده‌اند و روزنامه اکیپ دقایقی پیش در تماس با نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، از او درباره آینده دشان در تیم ملی سوال کرد.

لوگرائه در این مصاحبه اختصاصی به اکیپ گفت:” ما خوش‌شانسیم که مربی خوبی مثل دشان و کادر فنی‌ او را داریم. در فدراسیون هیچ بحثی درباره تغییر مربی مطرح نیست و بازیکنان باید خیال‌شان راحت باشد. ما کادر فنی‌ای درجه‌یک داریم که یک مربی بی‌نظیر اداره‌اش می‌کند.

من نیامده‌ام که درباره یوروی سال گذشته صحبت کنم. ما همه چیز را درست کردیم و با همان کادر فنی ادامه دادیم که می‌بینید موفق است. مساله تمدید قرارداد با دیدیه دشان به او برمی‌گردد و دشان است که در نهایت تصمیم خواهد گرفت. پیدا کردن مربی‌ای به کیفیت او کار ساده‌ای نیست. ولی من امیدوارم دشان در تیم ملی بماند”.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8306013/رئیس-فدراسیون-فرانسه-دوست-داریم-دشان-بماند-اما-تصمیم-با-اوست

دکمه بازگشت به بالا