اخبار استان ها

اتاق فکر دشمن می‌خواهد با مخدوش کردن انتخابات مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد

[ad_1]

پرویز سروری رئیس شورای ائتلاف شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: همه تحولاتی که امروز در دنیا و منطقه اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد که قدرت میزانی برای اعمال امنیت، رفاه، آسایش و صلح است.

او ادامه داد: یکی از فاکتور‌های موثر قدرت مشارکت و حضور مردم در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی است. امروز دشمن به همین دلیل بر انتخابات تمرکز کرده تا قدرت ملی را کاهش داده و زمینه‌های اغتشاش و نا امنی را فراهم کند و اعتبار جمهوری اسلامی را در دنیا و منطقه زیر سوال ببرد.

مردم ایران با مشارکت حداکثری سنگ تمام می‌گذارند

فعال سیاسی اصولگرا متذکر شد: اتاق فکر دشمن می‌خواهد به مردم دنیا القا کند که ایران فاقد مشروعیت و مقبولیت مردمی است به همین دلیل انتخابات این دوره بسیار حساس بوده و شدت توطئه برای کاهش قدرت ملی بیشتر شده است.

سروری افزود: جمهوری اسلامی قدرت بلامنازع منطقه است و هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که در نظم نوین جهانی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ است بنابراین تمام تخریب‌ها و توطئه سازی‌های سازمان یافته در جهت از بین بردن جایگاه کلیدی کشورمان است و با ابزار‌های رسانه‌ای می‌خواهند القا کنند که مردم پای صندوق‌ها نمی‌آیند و می‌خواهند جامعه را نسبت به گذشته خود پشیمان کنند و نسبت به آینده ایجاد ناامیدی کنند.

رئیس شورای ائتلاف شهر تهران بیان کرد: ملت ایران نشان داده اند که مرد روز‌های سخت هستند و قطعا در انتخابات پیش رو سنگ تمام می‌گذارند و حضور باشکوهی خواهند داشت.

[ad_2]
Source link

دکمه بازگشت به بالا