اخبار استان ها

تداوم تعمیر و تجهیز تنها فرهنگ‌سرای ابهر

تداوم تعمیر و تجهیز تنها فرهنگ‌سرای ابهر
ایسنا/زنجان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: تاکنون بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز تتها فرهنگ‌سرای این شهرستان هزینه شده است‌.

آیسان صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تعمیر، تجهیز و بهره‌برداری از سالن کنفرانس فرهنگ‌سرای نور ابهر، اظهار کرد: فرهنگ‌سرای نور ابهر یکی از هفت فرهنگ‌سرای موجود در استان است که در سال ۸۴ به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه حدود ۱۷ سال از عمر این فرهنگ‌سرا می‌گذرد، عنوان کرد: این  فرهنگ‌سرا نیز مانند سایر فرهنگ‌سراهای استان نیاز به تعمیر و تجهیز داشته که از سال گذشته تعمیر، تجهیز و تامین زیرساخت‌های این فرهنگ‌سرا آغاز شده است.
این مسئول تاکید کرد: از مهم‌ترین این بازسازی‌ها مربوط به سالن کنفرانس با گنجایش ۵۰ نفر است که با هزینه ٢٠٠ میلیون تومان بازسازی، رنگ‌آمیزی و مجهز به سیستم صوتی برای استفاده در جلسات انجمن‌های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی، نشست‌ها و کنفرانس‌ها انجام شد.
وی در ادامه در خصوص سایر اقدامات عمرانی صورت گرفته امسال در فرهنگ‌سرای نور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، گفت: رنگ‌آمیزی ١٠ کلاس و کارگاه، تعمیر سیستم سرمایشی آمفی‌تئاتر، تهیه و نصب پرده برای همه کلاس‌ها با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان، مجهز کردن سالن آمفی‌تئاتر با پرده نمایش، پروژکتور و چهار باند و پرده سن به ارزش تقریبی ١٠٠ میلیون تومان، از جمله اقدامات صورت گرفته تا هفته دولت امسال در فرهنگ‌سرای نور ابهر جمعاً به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به انجام رسیده است.
صادقی به پروژه‌های در دست اجرا در فرهنگ‌سرای نور و اداره شهرستان نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: تعمیر و بازسازی مهمان‌سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیون تومان در مرحله اول انجام شده و سالن پلاتو که محل تمرین گروه‌های نمایشی نیز در حال بازسازی، تعمیر و تجهیز است.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061310014/تداوم-تعمیر-و-تجهیز-تنها-فرهنگ-سرای-ابهر

دکمه بازگشت به بالا