اخبار استان ها

تجلیل از تعاونی‌های برتر کرمانشاه

تجلیل از تعاونی‌های برتر کرمانشاه
ایسنا/کرمانشاه آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر و افتتاح طرح‌های تعاونی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (۱۳ شهریور) و همزمان با روز تعاون برگزار شد، از وجود ۳۱۰۰ تعاونی با اشتغالزایی ۵۰ هزار نفر و عضویت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در کرمانشاه خبر داد.
وی با بیان اینکه در کرمانشاه تعاونی‌های بزرگ و موفقی داریم، شرکت تایر کرد، مانیزان، بیمارستان بیستون و … را از مهمترین آنها برشمرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۲۹ تعاونی مرزنشینی در شش شهرستان استان با ۳۰۰ هزار نفر عضو فعال، یادآور شد: در کرمانشاه ۳۶۸ تعاونی بانوان نیز با عضویت ۴۶۰۰ نفر داریم که کمک بسزایی به اشتغال بانوان کرده است.
احمدی همچنین از صادرات ۸۳ میلیون دلاری تعاونی‌های کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.
در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور برگزار شد، ۴۳۷ طرح تعاونی در سراسر کشور به افتتاح رسید که از این تعداد پنج تعاونی با ۱۳۰ فرصت شغلی و سرمایه دو هزار میلیارد ریال مربوط به کرمانشاه بود.
همچنین در این مراسم از پنج تعاونی شامل شرکت تعاونی ۳۴۲۳ مجتمع خدماتی رفاهی و جایگاه سوخت آوای هیوای قصرشیرین، شرکت تعاونی ۹۷۳ پرورش ماهی قصرشیرین، شرکت تعاونی ۲۲۰۳ شیاکو شهرستان سرپل ذهاب، شرکت تعاونی ۱۰۸۴ ارائه خدمات به دامداران شهرستان سرپل ذهاب و اتحادیه بازرگانی شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان استان کرمانشاه به عنوان پنج منتخب هفدهمین  جشنواره تعاونی های برتر استان کرمانشاه با اهدا لوح و تندیس تجلیل شد.
این تعاونی‌ها از بین ۶۰ تعاونی داوطلب داوری شدند و یکی از این تعاونی‌ها نیز شایسته تقدیر ملی اعلام شد.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061310298/تجلیل-از-تعاونی-های-برتر-کرمانشاه

دکمه بازگشت به بالا