اخبار استان ها

کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما در خراسان رضوی از هفته آینده

کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما در خراسان رضوی از هفته آینده
ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا اواخر هفته جاری تغییرات دمایی در سطح استان و مشهد نداریم، اما از اوایل هفته آینده ۵ تا ۷ درجه‌ کاهش دما را خواهیم داشت.

زهرا مبشری‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز تا روز پنج شنبه آسمان استان صاف و پدیده غالب جوی وزش باد است. وزش باد در مناطق بادخیز گاهی  شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی تا روز جمعه هفته جاری تغییراتی در سطح استان و مشهد نخواهیم داشت، افزود: اما از اوایل هفته آینده ۵ تا ۷ درجه‌ کاهش دما را خواهیم داشت و هوای استان برای چند روز خنک می‌شود.
مبشری نسب با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷و ۳۴ در نوسان بوده است، گفت:  امروز دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات ۳۵ درجه و در خنکترین ساعات حدود ۱۸ درجه می‌شود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد:در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۸ درجه خنکترین و سرخس با پیشینه دمای ۳۹ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ تایباد با ۴۷ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061511675/کاهش-۵-تا-۷-درجه-ای-دما-در-خراسان-رضوی-از-هفته-آینده

دکمه بازگشت به بالا