اخبار استان ها

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در خرم‌آباد

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در خرم‌آباد
ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف یک فقره کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

یحیی الهی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه پدرش چند سال قبل فوت کرده و برادرش جهت اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه‌ای صوری  زمینی به مساحت یک هزار متر مربع ارثیه پدری‌شان را تصاحب کرده و به فرد دیگری فروخته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ قولنامه و اسناد مورد ادعا از شاکی و انجام اقدامات کارشناسی، جعل و دستکاری قولنامه مشخص شد.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
الهی ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف  و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد در هنگام معامله املاک و خودرو تا حصول اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هرگونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنید.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061511933/دستگیری-کلاهبردار-۱۵-میلیاردی-در-خرم-آباد

دکمه بازگشت به بالا