اخبار استان ها

برگزاری رزمایش سراسری صیانت از کاربری اراضی کشاورزی در اهر

برگزاری رزمایش سراسری صیانت از کاربری اراضی کشاورزی در
اهر
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی اهر از برگزاری رزمایش سراسری صیانت از کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان همزمان با سراسر آذربایجان شرقی خبر داد.

علی نجفی، روز چهارشنبه، 16 شهریورماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و حفظ امنیت غذایی با حضور نماینده دادستان عمومی وانقلاب، فرماندهی نیروی انتظامی، ۱۰ مورد از ساخت وسازهای غیر مجاز به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در اجرای احکام موضوع تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی کشاورزی حومه شهر و روستاهای دامن آباد و یاغبستلوی این شهرستان که جزو اراضی مرغوب کشاورزی بود تخریب و به حالت اولیه خود باز گردانده شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: خط قرمز و اولویت اصلی جهاد کشاورزی را تأمین امنیت غذایی مردم و حفاظت از اراضی کشاورزی به‌ عنوان بستر تولیدات کشاورزی و مهمترین منبع تامین و حفظ امنیت غذایی جامعه است.
نجفی ضمن تاکید بر برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان اهر گفت: هرگونه تغییر کاربری غیر مجازی و دست‌ درازی به یکپارچگی اراضی کشاورزی که باعث به خطر افتادن امنیت غذایی مردم شود ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان و ناقضان قانون برخورد خواهد شد.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061612380/برگزاری-رزمایش-سراسری-صیانت-از-کاربری-اراضی-کشاورزی-در-اهر

دکمه بازگشت به بالا