اخبار استان ها

اجرای پویش شور عاطفه‌ها در چهارمحال و بختیاری

اجرای پویش شور عاطفه‌ها در چهارمحال و بختیاری
ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: پویش شور عاطفه‌ها در راستای کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند استان اجرا می‌شود.

حمید محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار چهارمحال و بختیاری به نیازمندان، اظهار کرد: براساس سنت هرساله امسال نیز پویش شور عاطفه‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان برگزار می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار استان برای شرکت در این پویش، افزود: دانش‌آموزان نیازمند علی‌رغم توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش مناسب برای ورود به مدرسه را ندارند. 
وی ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر چهارمحال و بختیاری علاوه‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی دانش‌آموزان نیازمند گامی در راستای توسعه کشور نیز محسوب می‌شود.
محمدی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند، عنوان کرد: هرساله با حمایت‌های شما مردم نیکوکار، دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت با تلاش و پشتکار موفق به کسب رتبه‌های سه رقمی و چهار رقمی در کنکور سراسری می‌شوند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش خاطرنشان کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061612389/اجرای-پویش-شور-عاطفه-ها-در-چهارمحال-و-بختیاری

دکمه بازگشت به بالا