اخبار استان ها

از راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی تا افتتاح دو پایگاه سلامت در هفته دولت

از راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی تا افتتاح دو پایگاه سلامت
در هفته دولت
ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پروژه‌های این دانشگاه که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است را تشریح کرد.

مهدی مصری در حاشیه افتتاح پایگاه سلامت بصیرت پردیسان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا قم، با اشاره به تراکم جمعیتی این منطقه، اظهار کرد: این پایگاه سلامت می‌تواند حدود 20 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار دهد.
وی از کمبود پایگاه سلامت در منطقه پردیسان یاد کرد و گفت: باتوجه به تراکم بالای جمعیتی در منطقه پردیسان نیازمند پایگاه‌های بیش‌تری در این منطقه هستیم تا نیازهای شهروندان را پاسخ دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تلاش می‌کنیم موضوع جانمایی‌هایی که برای زمین‌های حوزه بهداشت تعریف شده است را به عنوان متمم سفر اول ریاست جمهوری و یا برای سفر دوم ریاست جمهوری دنبال کنیم و پایگاه‌های بیش‌تری را در شهرک پردیسان و شهر قم تاسیس کنیم که در ارتقای شاخص‌های استان نیز بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح خانه بهداشت اسلام آباد در قنوات بودیم، مطرح کرد: پروژه‌ انتقال فاضلاب پردیس دانشگاه علوم پزشکی و تصفیه‌خانه پردیس دانشگاه نیز از دیگر پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی است که در هفته دولت افتتاح شدند.
مصری با اشاره به رونمایی از چند محصول فناورانه به مناسبت هفته دولت، عنوان کرد: سامانه بازرسی 3161 نیز که برای پاسخگویی و ارتباطات مردمی طراحی شده، به همین مناسبت راه‌اندازی شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان اگر شکایتی از بحث‌های بهداشت و درمان دارند می‌توانند از طریق سامانه 3161 آن را ثبت نموده تا در حوزه بازرسی طبقه بندی شده و نتیجه به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401060806995/از-راه-اندازی-سامانه-ارتباط-مردمی-تا-افتتاح-دو-پایگاه-سلامت-در

دکمه بازگشت به بالا