اخبار استان ها

اسدی فرشته نجات تراکتوری‌ها

اسدی فرشته نجات تراکتوری‌ها
ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار دو تیم تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته شمش لیگ برتر با قضاوت پیام حیدری و حضور شمار زیادی از پرشورها در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که در نهایت تراکتور با تک گل
رضا اسدی، ۳ امتیاز بازی را به دست آورد.

نیمه نخست با حملات صنعت نفت و دفاع تراکتور آغاز شد اما در ادامه تراکتوری‌ها بودند که توپ و زمین را د  دست گرفتند و چند موقعیت گلزنی را فراهم ساختند.
 به گزارش ایسنا، این نیمه اما با آفسایدهای محمد عباسزاده و فرصت سوزی‌های او به پایان رسید. از ضربات سر گرفته تا شوت و موقعیت تک به تک، عباسزاده در به ثمر رساندن گل ناکام ماند.
در دقایق پایانی نیمه نخست نیز محمدرضا اخباری، سنگربان تراکتور با عکس العمل درخشان خود نگذاشت موقعیت صددرصدی نفتی‌ها به گل برسد و دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم، نفتی‌ها اندکی عقب کشیدند اما باز هم موقعیت‌های بازیکنان تراکتور از دست رفت. در دقیقه ۶۵ بازی نیز صحنه مشکوک به پنالتی، با برخورد توپ به دست بازیکن صنعت نفت در داخل محوطه جریمه نفتی‌ها از نظر داور، پنالتی اعلام نشد.
فشارهای تراکتور رفته رفته بیشتر و سرعت گرفت و رضا اسدی در دقایق پایانی خواستار تشویق هواداران برای حمایت شد و پس از آن بود که معجزه رخ داد.
در دقیقه ۹۶ با مهندسی ریکاردو آلوز، پاس به رضا اسدی رسید و با شوت اسدی، گل پیروزی تراکتور روانه دروازه نفتی‌ها شد.
رضا اسدی، معجزه تراکتور در دقایق پایانی است. این سومین گل اسدی در دقیقه ۹۰+ محسوب می‌شود.
همچنین این نخستین پیروزی تراکتور در مقابل پرشورها و دومین پیروزی پیاپی در لیگ و دومین کلین شیت اخباری است. 
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401061914756/اسدی-فرشته-نجات-تراکتوری-ها

دکمه بازگشت به بالا