اخبار استان ها

تسریع توسعه زیرساخت‌های ارتباطی آذربایجان شرقی با منطقی کردن تعرفه تلفن ثابت

تسریع توسعه زیرساخت‌های ارتباطی آذربایجان شرقی با منطقی کردن
تعرفه تلفن ثابت
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: با بازنگری و منطقی کردن تعرفه تلفن ثابت، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان سرعت می‌یابد.

ناصر شهبازی در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و مخابرات و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز در حال برگزاری است، اظهار کرد: توسعه فیبر نوری به عنوان شبکه زیرساخت ارتباطی در سال‌های اخیر توسعه یافته ولی عدم منطقی شدن تعرفه‌های مخابراتی در مقایسه با تورم و افزایش هزینه‌های تولید سرویس موجب کاهش سرمایه گذاری در بخش ارتباطات شده است.
وی افزود: رویکرد مخابرات، گسترش و توسعه  فیبرنوری به عنوان تکنولوژی روز دنیا در تمامی شهرها است که برای گسترش آموزش، تجارت، ارائه خدمات دولت، بستر سازی شبکه انتقال اپراتورها و توسعه شبکه مخابراتی لازم و ضروری است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: برای فراهم کردن و توسعه این شبکه در نقاط مختلف استان نیاز به سرمایه گذاری بیشتری وجود دارد که با تعرفه‌های فعلی امکان آن وجود ندارد و امیدواریم با همت جمعی و مساعدت دست اندرکاران و با بازنگری و منطقی کردن تعرفه تلفن ثابت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان سرعت گرفته و خدمات‌ مخابراتی ارتقا می‌یابد.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062015372/تسریع-توسعه-زیرساخت-های-ارتباطی-آذربایجان-شرقی-با-منطقی-کردن

دکمه بازگشت به بالا