اخبار استان ها

دانش‌آموزان اردبیل رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو می‌شوند

دانش‌آموزان اردبیل رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو
می‌شوند
ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عضویت دانش‌آموزان شهرستان اردبیل در کتابخانه‌های عمومی رایگان می‌شود و این امر هم‌زمان با آغاز بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۲۰ شهریور در بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل و جلسه با متولیان حوزه کتاب از اجرای طرح ویژه حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان در کتابخانه‌ها خبر داد و افزود: این امر نیز با همکاری آموزش‌وپرورش و کانون کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.
فرماندار اردبیل گفت: برخورد کتابداران با مراجعه‌کنندگان نیز باید به‌صورت شایسته باشد و خدمات‌دهی ویژه به مراجعین همراه با تکریم در کتابخانه‌ها مبنای کار باشد.
اعتماد اعجازی گفت: نیاز است کتابخانه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی احیا شود که این امر مطالبه مفاخر فرهنگی منطقه است.
وی بر راه‌اندازی کتابخانه تخصصی علوم قرانی و حدیث معارف در شهرستان اردبیل تأکید کرد و گفت: در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت واقفان و خیرین نیز استفاده کنیم.
فرماندار اردبیل اظهار کرد: افزایش سرانه مطالعه به‌ویژه با محوریت دانش‌آموزان مبنای کار است که در این زمینه دانش‌آموزان اول متوسطه اولویت است.
فرماندار اردبیل بر استفاده از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌ها و فضای مجازی در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تأکید کرد و بیان کرد: غرفه ثابت کتابخانه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نیز راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062015463/دانش-آموزان-اردبیل-رایگان-در-کتابخانه-های-عمومی-عضو-می-شوند

دکمه بازگشت به بالا