اخبار استان ها

مهران می‌تواند مرکز رویدادهای فرهنگی ملی و منطقه‌ای با موضوع اربعین شود

مهران می‌تواند مرکز رویدادهای فرهنگی ملی و منطقه‌ای با موضوع
اربعین شود
ایسنا/ایلام سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: مهران دروازه عتبات عالیات است و این شهرستان می‌توان مرکز برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح ملی و حتی منطقه باشد.
«مجتبی تابش» در جمع عکاسان ،انجمن سینمای جوان و بسیج هنرمندان اعزامی به مرز بین‌المللی مهران، اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان انعکاس دهنده حماسه بزرگ اربعین هستند و  اربعین سرشار از تصاویر ناب و ارزشمندی است که توسط عکاسان برای همیشه به ثبت می‌رسد.

وی گفت: دوربین خبرنگاران و عکاسان عاملی کلیدی در مستندسازی حماسه اربعین است و  اربعین آنچنان بزرگ و با عظمت است که حرفها برای گفتن و تصویرها برای به ثبت رساندن دارد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی مهران ادامه داد:  اربعین یک حماسه بزرگ است در مراسم اربعین آنچنان جلوه‌های زیبایی نمایان می‌شود  که هر چه هم بخواهی به ثبت برسانی باز هم ناگفته های زیادی می‌ماند.

تابش تصریح کرد: موکب شهدای فرهنگ، هنر و رسانه اولین بار است که شکل گرفته و بسیار هم مهم است چرا که منجر به انسجام در میان اصحاب فرهنگ و رسانه دراستان و اتفاقات خوب در آینده خواهد شد. 

وی تصریح کرد: ایلام به عنوان پایتخت خادمان سیدالشهداء علیه‌السلام و  مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات  ظرفیت برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح ملی و حتی منطقه دارد. 

انتهای پیام 

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062216474/مهران-می-تواند-مرکز-رویدادهای-فرهنگی-ملی-و-منطقه-ای-با-موضوع

دکمه بازگشت به بالا