اخبار استان ها

برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد

برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد
ایسنا/خراسان شمالی رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد خبر داد.

مهدی امیدوار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اتاق اصناف با توجه به ابلاغ وزارت صمت و اتاق اصناف ایران در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه پاییزه اقدام به برگزاری نمایشگاه از تاریخ هفتم مهر ماه تا هفدهم هیمن ماه طبق دستوالعمل و آیین نامه اجرایی می کند و با توجه به درخواست اتاق اصناف به جهت حمایت از اصناف و بازاریان، نمایشگاه از پایان هفته اول مهرماه برگزار می شود.
وی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر تا پایان شهریور ماه فروش فوق العاده از سوی اصناف در حال برگزاری است و این فروش در حوزه کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر صورت می گیرد.
امیدوار افزود: در نمایشگاه پاییزه نیز علاوه بر کالاهای مذکور، اصناف فعال در حوزه مواد غذایی همچون خشکبار، شیرینی و… نیز حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: برای برگزاری نمایشگاه پاییزه ۱۵۰ غرفه در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه اولویت ثبت نام با واحدهای صنفی و تولید کنندگان دارای پروانه کسب استان است و کالاها با تخفیف حدود ۳۰ درصد به فروش خواهد رسید.
وی در ارتباط با مکان برگزاری نمایشگاه نیز گفت: دو مکان بازار روز امام رضا(ع) و محل نمایشگاه بین المللی در تخته ارکان پیشنهاد شده اما هنوز دقیق مشخص نیست که در کدام یک نمایشگاه برگزار خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی از تشدید بازرسی واحدهای صنفی با توجه به ایام بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این تشدید نظارت‌ها هم اکنون در حال انجام است و تا پایان مهرماه ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت؛ این نظارت ها بیشتر شامل نظارت برکالاهای اساسی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر است.
وی افزود: از شهروندان گرامی تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و … جهت رسیدگی با شماره تلفن  ۳۲۷۴۸۶۰۶ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس بگیرند.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062216457/برگزاری-نمایشگاه-پاییزه-در-بجنورد

دکمه بازگشت به بالا