اخبار استان ها

یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی عاشورائیان همدان برگزار می‌شود

یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی عاشورائیان همدان برگزار
می‌شود
ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی عاشورائیان استان همدان در ۳۰ و ۳۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه با بیان اینکه فراخوان این همایش با موضوع عاشورایی، تیرماه منتشر شده بود، اظهار کرد: در مهلت مقرر بیش از ۴۰ اثر از هنرمندان استان از شهرستان های همدان، ملایر، کبودراهنگ، رزن، بهار و درگزین به دبیرخانه همایش ارسال شد.
وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی توسط سه نفر از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه هنرهای نمایشی به عنوان هیأت انتخاب بررسی می‌شود، افزود: این همایش مرحله بازخوانی نداشته و ارزیابی از طریق آثار ضبط شده بر روی لوح فشرده انجام شده و اسامی نمایشنامه‌های راه یافته به همایش، هفته آینده (۲۷ شهریورماه) اعلام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی استان همدان روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در مجموعه تئاتر شهر همدان(سالن اصلی شهید آوینی و پلاتو استاد عاشورپور) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اختتامیه این همایش روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر پرداخت کمک هزینه به گروه‌های پذیرفته شده، به انتخاب هیأت داوران در بخش‌های متن، کارگردانی، بازیگر زن و مرد و توضیح صحنه‌خوان، برگزیدگان معرفی و تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062317641/یازدهمین-همایش-نمایشنامه-خوانی-عاشورائیان-همدان-برگزار-می-شود

دکمه بازگشت به بالا