اخبار استان ها

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در میاندورود

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در میاندورود
ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری کلاهبردار ۵ میلیارد تومانی با استفاده از چک های بلامحل و فروش مال غیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مجید باقری با اعلام این خبر گفت: در پی مرجوعه ای قضایی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی سابقه دار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به ۶ فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان میاندورود و شهرستان های همجوار با انجام معاملات ملکی و فروش مال غیر با ارائه چک های بلامحل جمعا به مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتراف کرد.
باقری خاطرنشان کرد: متهم که سابقه کلاهبرداری های متعدد در سایر استان های کشور را نیز در پرونده دارد برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان درخواست کرد: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062418531/دستگیری-کلاهبردار-میلیاردی-در-میاندورود

دکمه بازگشت به بالا