اخبار استان ها

رشد ۷۷ درصدی ورود خودرو به گیلان/ ترافیک سنگین در محور رشت – قزوین

رشد ۷۷ درصدی ورود خودرو به گیلان/ ترافیک سنگین در محور رشت –
قزوین
ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان، از رشد ۷۷ درصدی ورود به استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محور رشت – قزوین به ویژه باند شمال – جنوب در محدوده ورودی رودبار ترافیک سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از دوشنبه تا صبح امروز بالغ بر ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده است، اظهار کرد: شاهد رشد ۷۷ درصدی ورود به استان در مدت مشابه سال گذشته هستیم.
وی با اشاره به آغاز موج بازگشت ها از ظهر امروز، افزود: در حال حاضر ترافیک در محور رشت – قزوین به ویژه باند شمال – جنوب در محدوده ورودی رودبار ترافیک سنگین و پرحجم است.
رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه ترافیک در محورهای منتهی به رشت قزوین نیز سنگین و پر حجم است، متذکر شد: در محور رشت – لنگرود و بالعکس نیز ترافیک نیمه سنگین داریم.
صفاری با اشاره به حضور همکاران پلیس راه در محورها برای روان سازی ترافیک، عنوان کرد: در دو محور رشت – قزوین و آستارا – اردبیل شاهد اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین تا پایان امشب هستیم.
وی از مسافران خواست در صورت عدم حرکت، زمان بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا بار ترافیک تخلیه شود و گفت: رانندگان از توقف های غیر ضروری در مسیر خودداری کنند.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062619398/رشد-۷۷-درصدی-ورود-خودرو-به-گیلان-ترافیک-سنگین-در-محور-رشت

دکمه بازگشت به بالا