اخبار استان ها

هدف نماینده مشهد بقا در لیگ برتر والیبال است

هدف نماینده مشهد بقا در لیگ برتر والیبال است
ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: به دلیل از دست دادن زمان برای جذب بازیکن و هماهنگی تیم، تمام سعی و تلاش ما این است تا سهمیه باشگاه در لیگ برتر را حفظ کنیم.

حامد صمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم نیان الکترونیک مشهد پیش‌ از آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: آخرین تیمی بودیم که در قرعه‌کشی ورود کردیم و در لحظات پایانی قرعه‌کشی مشخص شد در لیگ برتر امسال حضور خواهیم داشت؛ از همین رو زمان را از دست داده‌ایم و با توجه به شرایط موجود باید بازیکن جذب کنیم.
وی افزود: تمرینات تیم نیان الکترونیک در مشهد از ۱۲ شهریور ماه آغاز شد و با توجه به اینکه سالن مهران را در اختیار نداشیم، در سالن‌های دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سالن مجموعه ورزشی شهید بهشتی تمرینات خود را دنبال کردیم تا شرایط سالن مهران مساعد شود. با توجه به زمان اندک باقی مانده، ناچار شدیم فشار تمرینات را افزایش داده تا زودتر به هماهنگی برسیم.
سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص برنامه‌ریزی باشگاه جهت برگزاری بازی تدارکاتی پیش از آغاز فصل گفت: به دلیل اینکه در ۲ بازی نخست خود در لیگ برتر مهمان هستیم و هر ۲ بازی در شهرهای شمالی برگزار می‌شود، تصمیم گرفتیم ۲ دیدار تدارکاتی در گنبدکاووس برگزار کنیم.
صمدی در خصوص روند جذب بازیکن در تیمش خاطرنشان کرد: هنوز تیم نیان الکترونیک کامل نشده است. البته بازیکنی هم بیرون نمانده که جذب کنیم. در جذب بازیکن و کامل شدن تیم کمی با مشکل مواجه هستیم. همچنین یکی از مشکلات دیگر تیم ما کمبود بازیکن تیم بومی است. از آنجا که تکلیف حضورمان در لیگ برتر دیر مشخص شد و بازیکنان مشهدی قرارداد خود را با سایر تیم‌های لیگ برتری منعقد کرده بودند، امکان جذب آنان فراهم نبود.
وی افزود: البته اکثر بازیکنان جوانی که جذب باشگاه شده‌اند، بومی هستند و نسبت به سال‌های حضور پیام و ثامن‌الحجج در لیگ تعداد بازیکنان جوان بومی در تیم بیشتر است. در واقع به سمتی پیش رفته‌ایم که بتوانیم برای باشگاه بازیکن پرورش دهیم.
صمدب در خصوص جذب بازیکنان غیربومی خاطرنشان کرد: پیش از آنکه نیان الکترونیک پای کار بیاید، نماینده مشهد را با نام چیپس کامل می‌شناختند. در آن بازه زمانی با چند بازیکن غیربومی به توافق رسیده و با بازیکنانی نظیر بهبودی، مصطفی‌وند و رضوی قرارداد منعقد کردیم. همچنین به این بازیکنان بابک موسوی، محمد فلاح و جابر اسماعیل‌پور نیز اضافه شد.
سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: کماکان در برخی از پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم که برای رفع این مشکل اقداماتی انجام شده است و باشگاه در حال برخی رایزنی‌هاست. بازیکنانی به باشگاه معرفی کرده‌ایم که اقدامات لازم برای جذب آنان انجام گیرد. امیدوارم این بازیکنان پیش از آغاز لیگ به تیم ما اضافه شوند تا توان و قدرت خود را بالا ببریم و بتوانیم نماینده خوبی برای مشهد و خراسان رضوی در لیگ برتر باشیم.
صمدی بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با در اختیار داشتن زمان بیشتر بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم و زمان بیشتری برای تمرینات و هماهنگی در اختیار داشته باشیم.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062719416/هدف-نماینده-مشهد-بقا-در-لیگ-برتر-والیبال-است

دکمه بازگشت به بالا