اخبار ورزشی

فردا منتشر می‌شود؛ مصاحبه ایسنا با یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران

مدافع ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ می‌گوید که او یکی از حسرت‌های حشمت مهاجرانی در المپیک مونترال بوده به طوری که مهاجرانی بارها اعلام کرده اگر این مدافع را به المپیک می‌برد، ایران می‌توانست مدال المپیک کسب کند.

به گزارش ایسنا، یکی از ستون‌های دفاعی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸، حسین کازرانی بود. این مدافع بلند قامت اندیمشکی در کنار نصرالله عبداللهی، خط دفاعی مستحکمی برای ایران تشکیل داده بودند تا با حضور ناصر حجازی، دروازه ایران بیمه شود.
ایسنا مدتی پیش به خانه این پیشکسوت فوتبال ایران رفت و درباره زندگی فوتبالی او به گفت‌وگو پرداخت. حسین کازرانی در این گفت‌وگو از نقش کلیدی‌اش در تیم تحت هدایت حشمت مهاجرانی، زیراب‌زنی در تیم‌ملی، مسیر آماده‌سازی ایران در راه صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ و بازی مقابل اسکاتلند، هلند و پرو صحبت کرد.
او در این گفت‌وگو عنوان کرد که برخی از بازیکنان حاضر در جام جهانی ۷۸ در سطح تیم‌ملی نبودند و اگر نفرات لایق‌تر دعوت می‌شدند، ایران می‌توانست از گروهش صعود کند. کازرانی هم‌چنین خاطرات جالب و شنیدنی‌ای از گل‌ تاریخی غفور جهانی مقابل استرالیا و ایرج دانایی‌فر مقابل اسکاتلند تعریف کرد.
حسین کازرانی در این گفت‌وگو از عشق و علاقه‌اش به باشگاه پاس می‌گوید و این که اصلا نمی‌توانسته تصور کند که به جز پاس در باشگاه دیگری بازی کند. او وضعیت این روزهای پاس را غم‌انگیز می‌داند و می‌گوید وقتی به این باشگاه می‌رود، دلش می‌گیرد.
فردا (پنج‌شنبه) می‌توانید مصاحبه کامل حسین کازرانی با ایسنا را بخوانید.

انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060907630/فردا-منتشر-می-شود-مصاحبه-ایسنا-با-یکی-از-بهترین-مدافعان-تاریخ

دکمه بازگشت به بالا