اخبار استان ها

دستگیری عامل کلاهبرداری به روش اسکیمر در ملایر

دستگیری عامل کلاهبرداری به روش اسکیمر در ملایر
ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری متهم پرونده سرقت از حساب شهروندان ملایری به روش اسکیمر توسط ماموران پلیس فتا شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: در بررسی صورت گرفته و اظهارات شاکی پرونده مشخص شد سودجویان پس از سرقت اطلاعات کارت بانکی شاکی، اقدام به برداشت از حساب این شهروند کرده بودند
ساکی افزود: در همان بازه زمانی افراد دیگری نیز مدعی برداشت غیر مجاز از حسابشان شدند که در ادامه تحقیقات مشخص شد، این شهروندان در دام سودجویانی افتاده‌اند که از طریق اسکیمینگ و با ترفند فروش میوه، اقدام به سرقت موجودی حساب آن‌ها کرده‌اند.
این مقام انتظامی گفت: سارقان که به عنوان فروشنده دوره گرد در حاشیه شهر و در محلی که دوربین مدار بسته نداشته اقدام به فروش میوه می‌کردند، با روش اسکیمینگ اطلاعات کارت بانکی مالباختگان را سرقت، سپس اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان کرده بودند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی ملایر، ساکی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات و اقدامات ویژه پلیسی، یک نفر از متهمان این پرونده ها شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401060907702/دستگیری-عامل-کلاهبرداری-به-روش-اسکیمر-در-ملایر

دکمه بازگشت به بالا