اخبار ورزشی

حسین خانی: باید تاوان جوانی تیم‌ را بدهیم/ حریف ساده‌ای برای هیچ تیمی نیستیم

سرمربی مس کرمان می‌گوید تیمش در ادامه هماهنگ‌تر خواهد شد و حریف ساده‌ای برای هیچ تیمی نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، فرزاد حسین خانی پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل گل گهر، اظهار کرد: بازی خوبی بود. دو تیم اختلاف زیادی با هم نداشتند. تیم ما جوان است و باید تاوان جوانی تیم را بدهیم اما بازیکنان پر تلاشی داریم. در ادامه راه تیم قوی‌تری از مس کرمان خواهید دید. به جز اسم مس کرمان، تیم ما با گل گهر قابل قیاس نیست. در بحث زیرساخت‌ها، سخت افزاری، قیمت بازیکنان و کادرفنی با تیم گل گهر قابل قیاس نیستیم. با این حال اگر باهوش بودیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
او ادامه داد: اگر قرار است هر توپی به سمت محوطه جریمه ما بیاید و آن را موقعیت حساب کنیم، دیگر این فوتبال نیست. گل گهر موقعیتی نداشت و بازی قابل پیش بینی انجام دادیم. در فاز حمله با تمرکز بازی کردیم و نقاط ضعف تیم حریف را می‌شناختیم اما خستگی بازیکنان باعث شد شادابی لازم را نداشته باشیم. تیم ما در ادامه هماهنگ تر خواهد شد و حریف ساده‌ای برای هیچ تیمی نخواهیم بود.
سرمربی مس کرمان درباره عملکرد داوری گفت:‌ عملکرد داور خوب بود اما به نظرم با تیم حریف مهربان تر بود.
او درباره جذب بازیکن خارجی بیان کرد: جذب بازیکن خارجی شرایط خودش را دارد اما مطمئنا جذب می‌شود. در چند روز آینده بازیکن خارجی جذب می‌کنیم.
حسین‌خانی درباره استفاده از بازیکن بومی گفت: برای من مهم نیست بازیکنانم متولد چه شهری هستند. توانایی این بازیکنان برای من مهم است و فوتبال حرفه‌ای این مسائل را نمی‌پذیرد. به بازیکنان اعتماد کردیم و می‌دانیم جواب اعتماد ما را می‌دهند.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806974/حسین-خانی-باید-تاوان-جوانی-تیم-را-بدهیم-حریف-ساده-ای-برای

دکمه بازگشت به بالا