اخبار ورزشی

ربیعی: امیدوارم صداقت و عدالت در امور فوتبال ایران جاری باشد/ بازی با آلومینیوم سخت خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید بازی فردا تیمش و آلومینیوم سخت و جاندار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم آلومینیوم اراک را می‌شناسم و یک فصل هم در این تیم کار کرده‌ام. برای آلومینیوم آرزوی موفقیت دارم. فکر می‌کنم بازی فردا برای دو تیم جاندار و سخت خواهد بود.
وی ادامه داد: آلومینیوم بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام داد و فکر می‌کنم تیم شان به شرایط آرمانی نسبتاً خوبی رسیده است. تیم ما نسبت به کیفیتی که در سه بازی گذشته داشته است، از نظر امتیازی بهره‌ای نبرده‌ایم. البته دیگر نمی‌خواهم به اشتباهات مکرر داوری در قبال تیمم بپردازم.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم روند کیفی خودمان را ادامه خواهیم داد و امسال نسبت به سه فصل گذشته سعی می‌کنم هم ارتقاء فنی و شخصیتی داشته باشیم و هم ان‌شاءالله جایگاه‌مان را ارتقا دهیم.
ربیعی درباره مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: سه، چهار بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت نداریم. جعفری و میثم تیموری نیز مصدوم هستند و تا این دو نفر را فردا قطعا نداریم اما امیدوارم سایر نفرات بتوانند بازی کنند.
وی بیان کرد: پیش از پایان زمان نقل و انتقالات، مرتضی منصوری را جذب کردیم اما نتیجه گرفتم که نباشد ولی مجدداً به لیست تیمم اضافه شد و ۱۰ روزی است که با ما تمرین می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اتفاقات رخ داده پیرامون مجمع فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم هر کسی که عهده دار کرسی فدراسیون است، ثمره اقداماتش به سود فوتبال شد. فوتبال ما به دلیل حضور در جام جهانی نیازمند وحدت ملی است و آنچه به پروژه حضور ما در جام جهانی کمک می‌کند این است که فارغ از هر گونه نفاق شاهد این باشیم که با وحدت از پروژه جام جهانی عبور کنیم و بازی های خوبی را شاهد باشیم. برای آقای تاج آرزوی سلامتی و توفیق دارم و از زحمات آقای ماجدی تقدیر می‌کنم. امیدوارم محور عدالت و صداقت در تمام امور جاری باشد.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806942/ربیعی-امیدوارم-صداقت-و-عدالت-در-امور-فوتبال-ایران-جاری-باشد

دکمه بازگشت به بالا