اخبار ورزشی

وزنه‌برداری ایران از رقابت انتخاباتی آسیا جا نماند

انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پس از گذشت چندین سال بلاتکلیفی بالاخره قرار است در دی سال جاری برگزار شود و ایران باید به دنبال گرفتن یک کرسی مهم باشد.

 به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پس از گذشت حدود سه سال و ۱۰ ماه بلاتکلیفی، بالاخره قرار است در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲( ۱۰ دی ۱۴۰۱) به میزبانی دوحه قطر برگزار شود.
دوره قبلی انتخابات در سال ۹۳ برگزار شد که حسین رضازاده که توانست عضو هیات اجرایی شود.
طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، فدراسیون های ملی تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ (۸ آبان ۱۴۰۱) فرصت دارند اسامی کاندیداهای خود را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنند.
پست های که انتخابات آن برگزار می شود:
*ریاست (یک نفر)
* دبیرکل – خزانه دار (یک نفر)
*نایب رییس (یک نفر)
*نواب رییس (۵ نفر)
*هیات اجرایی (۱۱ نفر)
*کمیته مربیان (۷ نفر)
*کمیته فنی (۷ نفر)
*کمیته پزشکی (۷ نفر)
کنفدراسیون آسیا در اطلاعیه ای اعلام کرد که فدراسیون ها، فقط اعضای دارای موقعیت خوب در فدراسیون خود را معرفی کنند.
 فدراسیون ها می توانند حداکثر دو نماینده را برای شرکت در کنگره اعزام کنند که میزبان هزینه تنها یک نماینده به مدت دو شب را می پردازد. هزینه حضور نفرات بیشتر در دوحه و نمایندگان دیگر برعهده خود فدراسیون ها است.
به گزارش ایسنا، فدراسیون ایران باید تلاش کند از این فرصت برای کسب یک کرسی موثر در کنفدراسیون آسیا استفاده کند. محمد جلود رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری که خود آسیایی است، ارتباط خوبی با فدراسیون کنونی ایران دارد و با توجه به مقام و نفوذش می‌توان با استفاده از او برای گرفتن یک کرسی تاثیرگذار تلاش کرد.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا از ۱۴ مهر در بحرین آغاز می شود که جلود هم حضور دارد و فرصتی مناسبی است که رایزنی های لازم برای کسب کرسی را آغاز کرد.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/00062057513/وزنه-برداری-ایران-از-رقابت-انتخاباتی-آسیا-جا-نماند

دکمه بازگشت به بالا