اخبار ورزشی

ایفاسرام پیروز شهرآورد والیبال یزدی ها

ایسنا/یزد در چهار چوب هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم ایفاسرام اردکان در خانه توانست شهداب یزد را ۳ بر ۲ شکست دهد.
هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران از عصر امرز با برگزاری دیدارهایی در سراسر کشور آغاز شد که در شهرآورد یزدی ها تیم والیبال خاتم اردکان از ساعت ۱۶ در سالن آیت الله خاتمی این شهرستان میزبان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مردان یعنی شهداب یزد بود که در این دیدار حساس و سرشار از استرس که با حواشی نیز همراه بود ایفاسرام اردکان توانست در خانه با شکست سه بر دو شهداب یزد را بدرقه کند.

به گزارش ایسنا شاگردان «محمدرضا تندوران» در حالی ست اول را با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۳ پشت سربگذارند و ست دوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برای خود ثبت کنند که از ست دوم به بعد این ایفاسرام بود که در مقابل شهداب به خود آمد و با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۶ ست سوم را به پایان رساند و پس از آن نیز ست های چهارم و پنجم را با نتیجه های ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ باپیروزی پشت سر گذاشت تا پیروز شهرآورد والیبال یزد باشد.

اما تیم والیبال شهداب یزد در حالی با بیان جمله «روز فاجعه بار داوری و داورهای خط اردکانی» در رسانه خود به داوری واکنش نشان داد که این بازی با حضور تعداد زیادی هوادار اردکانی با وجود اعلام متعدد فدراسیون مبنی بر بدون تماشاگر بودن مسابقات نشان از بی برنامگی و بی نظمی در مسابقات بود

انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401071306502/ایفاسرام-پیروز-شهرآورد-والیبال-یزدی-ها

دکمه بازگشت به بالا