اخبار ورزشی

پیولی: خریدهای جدید میلان به زمان نیاز دارند

استفانو پیولی عنوان کرد بازیکنان جدید میلان به زمان برای سازگاری با شرایط تیم نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، در جریان هقته دهم سری آ ایتالیا دو تیم هلاس ورونا و آث میلان به مصاف هم رفتند. در این بازی آث میلان توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابد.
میگوئل ولوسو در دقیقه ۹ دروازه خودی را باز کرد تا میلان با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. کورای گانتر در دقیقه ۱۹ برای ورونا به گل رسید تا بازی برابر یک شود. در ادامه این مسابقه، ساندرو تونالی در دقیقه ۸۱ برای میلان گلزنی کرد تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میلان به اتمام برسد.
استفانو پیولی بعد از این دیدار گفت: ما باید برای کسب قهرمانی رقابت کنیم. شروع خوبی بود و خیلی خوب بازی را تحت کنترل داشتیم. متاسفانه در نیمه دوم اشتباهات زیادی انجام دادیم ولی خوش شانس بودیم که گل تساوی را دریافت نکردیم و ۳ امتیاز را کسب کردیم. ما تشنه سومین پیروزی متوالی در سری آ بودیم تا به بهبود رکورد خارج از خانه خود ادامه دهیم، زیرا فکر نمی‌کنم هیچ‌ تیمی در اروپا در بازی‌های خارج از خانه خود در سال ۲۰۲۲ شکست ناپذیر بوده باشد.  
او درباره بازیکنان جدیدی که میلادن به خدمت گرفته است گفت: فراموش نکنیم که آن‌ها چند ماه پیش به یک لیگ کاملاً جدید آمده‌اند. من مطمئن هستم که آن‌ها به زودی آماده خواهند شد زیرا به زمان نیاز دارند. اوریگی را دوست داشتم، او بالاخره مصدومیتی را که در پایان فصل گذشته متحمل شده بود پشت سر گذاشت و من مطمئن هستم که این بازیکنان رفته رفته ارزش‌های خودشان را نشان می‌دهند.
میلان در دیدار بعدی خود باید در لیگ برابر مونتزا قرار گیرد و در ادامه در لیگ قهرمانان هفته بعد به دیدار دیناموزاگرب می‌رود. 
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401072513540/پیولی-خریدهای-جدید-میلان-به-زمان-نیاز-دارند

دکمه بازگشت به بالا