اخبار ورزشی

۴مدیر راه و شهرسازی در شهرهای مختلف به دلیل تخلفات اداری عزل شدند

۴مدیر راه و شهرسازی در شهرهای مختلف به دلیل تخلفات اداری عزل
شدند
علیرضا فخاری  گفت:  ما در وزارت راه و شهرسازی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، باید گوشمان به دهان مردم باشد. در سفرهای استانی به خیلی از زوایای پنهان شده و مشکلات رسیدیم؛  در بخشی که کم کار کردیم مردم به ما تذکر دادند 
به گفته‌  رئیس سازمان ملی زمین و مسکن سفرهای استانی آزمایشی بود برای پذیرش سطح تعامل با مردم و از همه مهمتر وقتی آن نیت‌ها شکل گرفت، تکالیف سازمانی‌مان را با خواست مردم متناسب کردیم. 
در ادامه  حسین مذنب  گفت: ۶۵۱ مدیر در سطح کشور در وزارت راه و شهرسازی در این سفرها حضور داشتند که بیشترین سطح حضور مدیران ستادی بوده است.
به گفته مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی  بزرگترین فضای اختصاص یافته برای مراجعه کنندگان  در سفرهای استانی دولت سیزدهم متعلق به وزارت راه و شهرسازی بود و در مجموع به ۲۳ هزار و ۷۰۵ ارباب رجوع ارائه خدمت صورت گرفت. ضمن اینکه این وزارتخانه اولین دستگاه اجرایی بود که سامانه را راه‌اندازی کرد.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین با اشاره به عزل ۲ مدیر در چهارمحال و بختیاری، ۲ مدیر در کردستان و استعفای ۲ مدیر در کرمانشاه به دلیل تخلفات اداری و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم خبر داد 

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262024/۴مدیر-راه-و-شهرسازی-در-شهرهای-مختلف-به-دلیل-تخلفات-اداری-عزل-شدند

دکمه بازگشت به بالا