اخبار فرهنگی هنری

چالش اصلی برنامه «سلام تهران» جلب رضایت مخاطب است

چالش اصلی برنامه «سلام تهران» جلب رضایت مخاطب است
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
علی شعبانی تهیه کننده برنامه سلام تهران گفت: فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام تهران» از مهر همزمان با آغاز ماه ربیع الاول آغاز شد، محتوای برنامه با رویکرد نشاط و آگاهی و‌تمرکز به مقوله دین و اخلاق طراحی و نگارش می‌شود. از دیگر نکات قابل توجه سری جدید این برنامه دکور آن است که با استفاده از نماد‌های پایتخت ساخته شده است.
وی افزود: چالش اصلی برنامه جلب رضایت مخاطب است که امیدوارم تلاش خالصانه دوستان در تیم سلام تهران و دغدغه مندی مدیر شبکه و مدیر گروه برنامه ساز مورد توجه قرار گیرد.
شعبانی عنوان کرد: در مجله صبحگاهی «سلام تهران» که با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته روی آنتن می‌رود، اخبار و اتفاقات روز و تیتر مطبوعات مرور شده و تحلیل می‌شوند. وظیفه اصلی انتقال مفاهیم قابل انتقال در راستای اهداف از پیش تعیین شده بر عهده مجریان برنامه است.
این تهیه کننده درباره اجرای برنامه توضیح داد: اجرای فصل جدید «سلام تهران» را مصطفی امامی به عهده دارد، با توجه به اینکه برنامه محصول گروه تهران و شهروندی شبکه تهران است، مسائل مختلف کشور با تمرکز بر پایتخت بررسی شود. در همین راستا، مجریان و کارشناسان متنوعی میز‌های مختلف ورزش، فرهنگ، بین‌الملل و … را اجرا می‌کنند.
وی افزود: مصطفی امامی و صدیقه مرادی مرور روزنامه‌های صبح را نیز به عهده دارند، مرادی بخش کافه و آشپزخانه این برنامه صبحگاهی نیز اجرا می‌کند. حافظ کاظم‌زاده و افشین عبداللهیان نیز مجری‌کارشناس بخش ورزشی هستند.
شعبانی عنوان کرد: موضوعات و موارد مربوط به استان تهران، جمعیت، حقوق، سواد رسانه، سلامت، بررسی مسائل سیاسی، هوای پاک، تعلیم و تربیت و روانشناسی از اهم موضوعات قابل پرداخت در برنامه است.
برنامه صبحگاهی «سلام تهران» به تهیه کنندگی علی شعبانی و مازیار مهاجر سلطانی شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267568/چالش-اصلی-برنامه-سلام-تهران-جلب-رضایت-مخاطب-است

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا