اخبار اجتماعیاخبار ورزشی

واکنش درویش به اعزام بازرس به مدارس فوتبال پرسپولیس

واکنش درویش به اعزام بازرس به مدارس فوتبال پرسپولیس
گفته می‌شود طی توافقی بین درویش و محمد پنجعلی مسئول مدارس فوتبال پرسپولیس قرار شد که ۱۰ پیشکسوت این تیم به عنوان بازرس عملکرد مدارس فوتبال را ارزیابی کنند و قرارداد‌های ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومانی با آن‌ها بسته می‌شود.  
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پنجعلی ۱۰  نفر از بازیکنان سابق و پیشکسوتان را انتخاب کرد که آن‌ها به مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس در سراسر کشور سرکشی کنند تا ببینند تمرینات این مدارس طبق اصول انجام می‌شود و مسئولان  و مربیان آنجا صلاحیت اداره و آموزش بچه‌ها را دارند یا نه! همچنین استعداد یابی هم از سوی این پیشکسوتان صورت می‌گیرد و استعداد‌ها را شناسایی کرده  و به تیم‌های پایه پرسپولیس معرفی می‌کنند.  
او ادامه داد: ما به دنبال کسب درآمد  نیستیم بلکه می‌خواهیم استعداد‌های خوب را در سراسر کشور شناسایی کنیم. همچنین خانواده‌ها به اعتبار باشگاه پرسپولیس به مدارس فوتبال ما پول می‌دهند به همین علت می‌خواهیم ببینیم که این مدارس استاندارد‌های لازم را برای آموزش درست بچه‌ها را دارند یا اینکه خدایی نکرده فقط پول می‌گیرند و آموزش درستی نمی‌دهند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8275866/واکنش-درویش-به-اعزام-بازرس-به-مدارس-فوتبال-پرسپولیس

دکمه بازگشت به بالا