اخبار فضای مجازی

هادی حبیبی: تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی برای ما اولویت است

هادی حبیبی: تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی برای ما
اولویت است
هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران گفت: امسال نیز برای حضور موفق در لیگ برتر کشتی آزاد  برنامه داریم. به طور حتم برای قهرمانی امسال کار آسانی نخواهیم داشت، اما با تجربه‌ای که از سال گذشته به دست آوردیم و هدفی که ترسیم شده به دنبال سکوی نخست هستیم. 
تیم صنایع مازندران با هدایت رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جها در فینال سال گذشته لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با پیروزی مقابل تیم فولادین ذوب آمل قهرمان شد. 
حبیبی گفت: روز دوشنبه هفته جاری قرعه کشی لیگ برتر امسال برگزار می‌شود که امیدوارم تیم‌های خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کنند تا شاهد رقابت‌های جذابی همچون سال گذشته باشیم. 
رئیس اسبق کمیته لیگ با اشاره به اجرای درست قانون و عدالت محوری در برگزاری لیگ برتر گفت: امیدوارم دوستان سازمان لیگ برای آنکه شاهد برخی موضوعاتی که در ۲ سال گذشته رخ داد نباشیم برنامه ریزی لازم را کرده باشند. من برخی نکات را که لازم بود خدمت متولیان لیگ عرض کردم که خوشبختانه دوستان بسیار پذیرا بودند و با استقبال روبرو شد. 
حبیبی گفت: کشتی گیران مورد نظر خود را انتخاب کردیم و توافقاتی هم صورت گرفته، اما طبق اعلام سازمان لیگ، باشگاه‌ها نباید تا بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان با ملی‌پوشان وارد مذاکره و بستن قرارداد شوند به همین منظور فعلاً منتظر گذر کردن از این مرحله هستیم البته دیگر اقدامات لازم برای تجهیز و آماده سازی تیم انجام شده و با جدیت در حال برنامه ریزی و تدارک هستیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8228823/هادی-حبیبی-تکرار-عنوان-قهرمانی-در-لیگ-برتر-کشتی-برای-ما-اولویت-است

دکمه بازگشت به بالا