اخبار اجتماعیاخبار ورزشی

سجادی: شنیده ام استیضاح من درباره تاج است / اگر فدراسیون فوتبال زیدان را بیاورد حمایت مالی خواهیم کرد

سجادی: شنیده ام استیضاح من درباره تاج است / اگر فدراسیون
فوتبال زیدان را بیاورد حمایت مالی خواهیم کرد
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری، اظهار کرد: یکسال پیش که کار را شروع کردیم بد نیست بدانید شرایط چطور بود. ۳ شهریور احکام را از ریاست جمهور گرفتیم و دوران خدمت آغاز شد. این در حالی است که ۲۸ مرداد اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی توسط وزیر ورزش ابلاغ شد.
رای حذف سرخابی ها در آسیا صادر شده بود 
او افزود: چالش‌هایی که ما در برگزاری مجامع داشتیم با موضوع اساسنامه مرتبط بود، چون نیاز به آیین‌نامه داشت تا هیئت‌ها انتخابات خود را برگزار کنند. بلاتکلیفی فدراسیون‌ها و همین طور دعوا‌های حقوقی بین‌المللی را آن زمان داشتیم. مجامع معوقه انتخابات هم مطرح بود بنابراین کار سنگینی پیش روی معاونت قهرمانی بود. یک هفته بعد خبر به من رسید مهلت حرفه‌ای شدن سرخابی‌ها گذشته و خطر جدی‌تر از آنچه بود که به ما ابلاغ شد. رای حذف سرخابی‌ها همان موقع صادر شد.
بلاتکلیفی مالیات و بدهی سنگین جزو  مشکلات سرخابی ها بود 
وزیر ورزش و جوانان گفت: تکالیفی که از سال ۲۰۱۶ تعریف شده بود روی زمین مانده بود که مهمترین آن مالکیت باشگاه بود یعنی دولت مالک مشترک است. بلاتکلیفی مالیات، بدهی سنگین، پرونده باز و … از مشکلات مطرح استقلال و پرسپولیس بود. زمانی که خارجی‌های تیم می‌خواستند تیم را ترک کنند با بدهی و دلخوری می‌رفتند، اکثریت هم تهدید می‌شد، اکنون ببینید ۲ تیم چه آرامشی دارند. کار تیمی حکومتی رخ داد و واگذاری سهام انجام شد. دورخیز ما این است در مرحله اول ۵۱ درصد سهام واگذار شود.
۴۰۰ میلیارد تومان شرکت توسعه و تجهیز منفی بود 
سجادی تصریح کرد: با انتخاب مدیرعامل شرکت توسعه مشخص شد او حقوق کارکنان را ندارد. ۴۰۰ میلیارد تومان شرکت توسعه منفی بود، اکنون نه تنها منفی نیست بلکه فعالیت‌ها رضایت‌بخش است. پیمانکاران از بلاتکلیفی خارج شدند و جنب و جوش خاصی اتفاق افتاده است. ما ۶ هزار پروژه نیمه کاره داشتیم که اکنون به حدود ۵ هزار پروژه رسیده است. در ۷ ماه اول ۶۵۰ پروژه را تکمیل کردیم، برخی پروژه‌ها توسط استان‌ها پیگیری شد و اکنون تقریبا به مرز ۵ هزار پروژه نیمه تمام رسیده‌ایم.  
جودوکاران برای کسب سهمیه با پرچم المپیک رقابت می کنند 
سجادی درباره مشکلات سال قبل ورزش، تصریح کرد: کم توجهی به ورزش بانوان از دیگر مسائل بود که اکنون شرایط امیدوارکننده است. در بحث فوتبال مشکل تبلیغات محیطی داشتیم. کوران رقابت تیم ملی فوتبال برای جام جهانی، برخی از چالش‌ها و اختلافات حقوقی بین دستگاه ورزش و رسانه‌ها هم از دیگر مسائل ما بود. تعلیق جودو خبر خوبی نبود، این رشته محرومیت خود را دارد و در حال پیگیری هستیم تا به وضعیت خوبی برسیم. از IOC کمک گرفتیم اگر جودو تعلیق است ورزشکار ما از حقوق خود جا نماند و این مجوز را گرفتیم برای کسب سهمیه با پرچم المپیک رقابت کنند.
رای تعلیق جودو به ناحق صادر شد 
وزیر ورزش خاطرنشان کرد: نزدیک المپیک ۴ سال محرومیت‌مان تمام می‌شود و وقتی برای کسب سهمیه نیست بنابراین من این درخواست را داشتم که ورزشکاران با پرچم المپیک در مسابقات شرکت کنند.   رای به ناحق صادر شد، اما آن‌ها هم معتقد بودند ورزشکاران متضرر نشوند.
مقام معظم رهبری دستور پیگیری بحث استخدام ورزشکاران را دادند  
او درباره استخدام ورزشکاران، تصریح کرد: بحث استخدام ورزشکاران هم زمانی که مطرح شد و خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم ایشان دستور پیگیری دادند. این موضوع را با هیات دولت مطرح کردم، رئیس جمهور دستور داد ورزشکاران مشکلات شغلی نداشته باشند. ۲۶۲ نفر از ورزشکاران کار‌های استخدامی‌شان انجام شد. طرحی را دنبال می‌کنیم وقتی موضوع اجرایی شود مشکل بیمه هم حل خواهد شد. در خصوص بیمه حوادث و درمان هم خودم شخصا پیگیر هستم تا ورزشکاران نگران مسائل آسیب نباشد.
سجادی درباره دستاورد‌های وزارت ورزش و جوانان در این مدت، گفت: ۱۵۰۰ مدال در مسابقات بین‌المللی توسط ورزشکاران کسب شده است. برنامه دیگر ایمن سازی سواحل است. من ۴۰ بار در یک سال گذشته به استان‌ها سفر کردم. در مکاتباتی که داشتیم به فدراسیون‌ها گفتیم تلاش کنند ورزش در سال ۱۴۰۱ گران نشود مانند کلاس‌های داوری، مربیگری و … در خصوص مجموعه انقلاب هم همین را گفتم، اما حرف‌شان منطقی بود، چون همه چیز گران شده بود. از شرکت توسعه خواستم بهره‌برداران بعد از مشورت منطقی افزایش قیمت داشته باشند. استقلال و خودکفایی  ورزش بانوان هم از دیگر برنامه‌های ما بود که در ۴۹ فدراسیون ورزش بانوان فعال است.
وزیر ورزش درباره تعیین تکلیف ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری اظهار کرد: در سفر لوزان ۵-۶ دیدار مهم داشتیم که مهمترین آن دیدار با توماس باخ بود. در ژیمناستیک سوال اصلی این بود مسئولیت با کیست؟ ما مشکلی با برگزاری انتخابات نداشتیم. آن‌ها می‌گفتند ایمیل‌ها با نام رئیس قبلی است و هنوز نمی‌دانیم چه کسی مسئول است و فدراسیون را اداره می‌کند. توضیحات کامل را دادیم قرار شد با کمیته جلسه بگذاریم، این کار انجام و مرزوقی سرپرست شد و مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم، اما طبق اساسنامه اکنون برای ثبت‌نام اقدام کنیم در بهترین شرایط ۴ ماه وقت می‌برد.
رئیس فدراسیون سابق ژیمناستیک  
سجادی درباره نامه تهدید به تعلیق ژیمناستیک، عنوان کرد: نمی‌دانم چه واژه‌ای به کار ببرم، رئیس قبلی رمز و ایمیل فدراسیون در دستش است و آن را نمی‌دهد. ایمیل دست ما نیست ممکن است در این مدت مکاتباتی صورت بگیرد و آن‌ها هم طبیعی است نامه بزنند و بپرسند چه اتفاقاتی افتاده است. این‌ها به خاطر اطلاعاتی است که از داخل ارائه می‌کنند. رئیس قبلی در جلسه‌ای اعلام کرده که ایمیل و رمز آن را نمی‌دهد.
رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک از سمتش کنار نمی رفت 
او درباره اینکه رئیس قبلی ژیمناستیک  قصد کنار رفتن نداشت، گفت: در دفتر خود به وی گفتم  ۱۹ تیر دوره مدیریتی شما تمام شده است، اما بیان کرد کنار نمی‌روم و باید بنده را عزل کنید، گفتم ما دعوا نداریم و چند ماه طول کشید معاون قهرمانی جدید وزارت ورزش منصوب شد و شاهد استعفای رئیس قبلی بودیم.
او درباره بحث  استیضاح خود که این روز‌ها مطرح می‌شود، تصریح کرد: منشاء آن را نمی‌دانم و سوال، تذکر، استیضاح ابزار‌های قانونی مجلس و نمایندگان است و قطعا باید پاسخگو باشیم و یک بار سوالی از بنده مطرح و اعلام کردیم قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش وجود دارد و بر اساس آن ۶ ماه وزارتخانه مهلت داشته تا آیین نامه مربوط به این آیین نامه را مدنظر قرار دهد.
کارت زرد از مجلس دریافت کردم
وزیر ورزش و جوانان افزود: توضیحات را به مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم و اعلام کردیم از ظرفیت‌های قانونی استفاده کرده ایم و همواره ورزش کشور طی ۴۰ سال گذشته در فراز و فرود بوده است. کارت زرد دادند ما هم احترام گذاشتیم. امکان دارد باز هم از من سوال کنند.  
او درباره اینکه آیا استیضاح شما به خاطر تاج جدی است، گفت: باید در مجلس این موضوع باز و مراحل قانونی طی شود. من هم مثل شما شنیدم بنابراین اگر سوالی داشته باشند باید من پاسخگو باشم.
تعیین تکلیف حق پخش یکی از مولفه های ای اف سی است 
او درباره اینکه مشکلات حق پخش تلویزیونی هنوز مطرح است و نزدیک به ۵ هزار میلیارد گردش مالی فوتبال بوده، اما صدا و سیما پول کمی به ورزش می‌دهد، تصریح کرد: داستان حق پخش در دنیا نیم قرن پیش در فوتبال آمریکا شروع و ۱۰ سال بعد در کنگره تصویب شد. این اخبار به فیفا رسید و آن‌ها هم استقبال کردند. فیفا به دنیا ابلاغ کرد هر کشوری می‌تواند از حق پخش استفاده کند و حالا این موضوع شاخص امتیازدهی به باشگاه‌هاست. من مشکلات سرخابی‌ها را گفتم که یکی از مولفه‌ها که AFC مطرح کرده تعیین تکلیف حق پخش بود. این یک شاخص برای امتیاز دادن به باشگاه‌هاست.
وزیر ورزش افزود: حق پخش باید در بودجه دیده شود و به صدا و سیما بدهند، اما صدا و سیمای ما دولتی است. این موضوع در کشور‌هایی مطرح شده که شبکه خصوصی دارد. مثلا برای حق پخش مسابقات المپیک باید هزینه پرداخت کرد، اما رسانه ما ملی است و از خودش بودجه ندارد. هر مسابقه‌ای هم درآمد و برخی برنامه‌ها رایگان برای فدراسیون‌ها پخش می‌شود برخی هم به صدا و سیما پول می‌دهند تا مسابقات‌شان پخش شود. ما روز گذشته هم با  مخبر و جبلی جلسه داشتیم، قرار شد من به  مخبر نامه بنویسم تا حق پخش را طوری دنبال کنیم هم صدا و سیما بتواند پرداخت کند و هم ورزش هم درآمدزایی کند. یعنی تلاش ما این است حق پخش را جا بیندازیم. درآمدی که به ما سال گذشته دادند ۷ میلیارد تومان بود. هنوز هم در قانون بودجه ۳۰ به ۷۰ است.
دولت برای توسعه ورزش کمک مالی کرد 
سجادی درباره  تخصیص بودجه به فدراسیون‌ها، خاطرنشان کرد: این‌ها بودجه نیست و کمک دولت برای توسعه ورزش است. این کار یک تیم دارد که معاونان و اعضا با روسای فدراسیون‌ها می‌نشینند. به فدراسیون‌ها علی الحساب پرداخت شده، البته گفته‌ام که شش دوازدهم پرداخت شود. تفاهم نامه‌ها در حال امضا است، اما خواهش کردم که به شش دوازدهم برسانند. اختیارات این موضوع برای پولادگر است و او پیگیر موضوع است. اگر موردی هم باشد، ورود می‌کنیم تا مشکلی نباشد. بودجه فدراسیون‌ها نه درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.
از دوره سرپرستی فدراسیون ها راضی نیستیم 
وزیر ورزش درباره  وضعیت فدراسیون‌های بلاتکلیف همانند سوارکاری و بدمینتون، اظهار کرد:  ۳ دوره در اساسنامه وجود دارد و این اساسنامه به ما به ارث رسیده است. علی‌نژاد چند فدراسیون را گفته بود که باید برگزار شود و آیین‌نامه هیئت‌ها را هم داد. چند رئیس فدراسیون ایراداتی گرفتند که من درخواست کردم بازبینی شود. روسای فدراسیون‌ها در چند نوبت آمدند و آیین‌نامه بازنگری شد، اما هم آیین‌نامه و هم اساسنامه نیاز به بازنگری دارد که این کار سخت و زمان بر است.
وزیر ورزش  درباره  فدراسیون سوارکاری، گفت: جلسات متعددی گذاشتیم. خلیلی به ما نامه نوشت احتمال برگزاری انتخابات آن‌ها بسیار زیاد است، انتخابات بدمینتون و شمشیربازی هم باید به فوریت انجام شود. از دوره سرپرستی راضی نیستیم.    
سجادی درباره بازنشسته‌ها گفت: قانون را دنبال می‌کنیم، سعیدی دبیرکل کمیته بازنشسته شده و خسروی‌وفا خواست تا چند روزی کار به تعویق بیفتد.
او درباره تغییرات نیمکت تیم ملی فوتبال و سفر به قطر، تصریح کرد: بیشتر آن‌ها پیگیر مطالبات و پاداش‌ها بودند. من متهم شدم کار غیر حرفه‌ای انجام دادم، به دستور رئیس جمهور رفتم و با وزیر ورزش قطر هم دیدار داشتم. قرار بود تیم ملی به کانادا برود که آن اتفاقات افتاد و خوب نبود. ما پیگیری هم کردیم، در نهایت تیم ملی در قطر اردو زد. همکاران من در ابتدا به قطر سفر کردند و گفتند اوضاع شکننده است. با رئیس جمهور صحبت کردم و گفتند نیاز‌های آن‌ها تامین شود. من رفتم، استیلی گفت چند بازیکن می‌خواهند با شما خصوصی صحبت کنند.
ما حاضریم برای جذب زیدان  و کی روش به فدراسیون فوتبال کمک کنیم
سجادی ادامه داد: با اسکوچیچ صحبت کردم و گفتم بازیکنان می‌خواهند با من حرف بزنند او گفت مشکلی نیست و شما برادر بزرگتر ما هستید. همه مطالب خود را گفتند، از فدراسیون هم نمایندگانی حضور داشتند. کسی به خودش اجازه نداد به مباحث فنی ورود کند، اکنون هم می‌گویم هر بحثی دارند به خوبی حل شود. گفتیم تصمیم درست فنی بگیرید ما حمایت می‌کنیم، می‌خواهید کی‌روش را بیاورید از نظر مالی حمایت می‌کنیم، گفتیم زیدان را می‌خواهید به ترکیه بروید و صحبت کنید او تشریفات خاص دارد. زمانی که در سایپا برای حضور او مذاکره کردیم، یک ماه بعد جواب داد ۱۵ هزار یورو بدهید ما مذاکره کنیم! گفتم تصمیمی که می‌گیرید مردانه بایستید. گفتند شما چه می‌گویید گفتم ما که نباید بگوییم. بالاخره رای به تثبیت اسکوچیچ دادند. از گزینه‌های داخلی هم دایی، نکونام و قلعه‌نویی را گفتند گفتم برای ما فرقی ندارد و از نظر مالی تامین می‌کنیم.
وزیر ورزش درباره اینکه آیا انتخاب کی‌روش باشد، حمایت می‌کنید ادامه داد: از اینجا به بعد هر تصمیم فنی می‌گیرند، باید عاقلانه و درست باشد. از هر تصمیمی باشد حمایت می‌کنیم. ما به مسائل فنی ورود نمی‌کنیم.
استعلام برای بازگشت کی روش نگرفتند 
سجادی درباره  اینکه  اگر استعلام بگیرند شما با حضور کی‌روش موافقت می‌کنید و آیا با شما صحبتی داشته‌اید، تصریح کرد: میرشاد ماجدی گفت من گفتم تصمیم خرد جمعی باشد و همه جوانب را بسنجند. پولادگر چندین جلسه داشت، نکات مثبت و منفی را در این جلسات نوشت. مشخص کردند اولویت‌های فوتبال چه کسانی هستند. فدراسیون به نتیجه برسد ما حمایت می‌کنیم، اما آن‌ها حتی تلفن هم نزدند بپرسند و در این خصوص چیزی به ما نگفتند. این صحبت‌ها در فضای مجازی است.  
وزیر ورزش درباره  اینکه سوال یک نماینده مجلس در خصوص حذف سرخابی‌هاست، خاطرنشان کرد: یکی از سوالات پاسخ به حذف استقلال و پرسپولیس است، برای همه پاسخ دارم و با افتخار به مجلس می‌روم. بحث این بود تکالیفی در سال ۲۰۱۶ مانده و برخی اطلاعات هم اشتباه رفته بود. به رئیس جمهور شخصا توضیح دادم، همان زمان بحث واگذاری را مطرح کردیم که او موافقت کرد. در خصوص حذف سرخابی‌ها کار از دست در رفته بود. آن زمان جلسه‌ای با تاج داشتم که ۲.۵ ساعت طول کشید. گفتند برگرداندن رای کار سختی است.
رکن صادر کننده مجوز حضور در آسیا تعلیق است 
سجادی ادامه داد: رکن صادرکننده مجوز در ایران خودش تعلیق است، دی‌ماه از تعلیق خارج می‌شود و ما باید تا آن زمان مستندات را آماده کنیم. مهمترین نکته واگذاری است، در خصوص حق پخش هم باید گزارش خوبی دهیم، امیدوارم ۲ باشگاه ثابت کنند حرفه‌ای شده‌اند. باشگاه‌ها هم بی توجه نیستند و حالا به این سمت می‌روند که ۵۱ درصد سهام‌شام واگذار شود. ۳۵۰ میلیارد در بانک دارند، کارهایشان را انجام می‌دهند و خدا را شکر با کار تیمی این کار‌ها انجام شد.
پولادگر نفوذ کلام در بین فدراسیون ها دارد 
وزیر ورزش درباره عملکرد نامناسب پولادگر در فدراسیون تکواندو و انتخابش به عنوان معاون وزیر و همین طور درگیری او با علیرضا دبیر و اینکه شما کجای ماجرا هستید، تصریح کرد: پولادگر وجهه مدیریتی‌اش غیرقابل انکار است. آن موقع که تصمیم گرفتیم، گفتیم او توانایی دارد و اکنون هم راضی هستیم. کار زیاد است، جلسات متعدد، پاسخگویی به نامه‌ها، حضور در مجلس و … از کار‌های ماست. رسیدگی به نامه‌ها زمانی که معاون بودم وقت زیادی می‌برد، اما کار ورزش شیرین است بنابراین فردی باید داشته باشیم که نفوذ کلام در بین روسای فدراسیون‌ها داشته باشد. زمانی که من به  سعیدلو معرفی شدم گفتم افراد بزرگی در ورزش هست و اگر امکان دارد من نباشم.
بحث دبیر و پولادگر درباره اعداد بودجه بود 
سجادی ادامه داد: اینکه در یک فدراسیون تکواندو چه اتفاقاتی افتاده نمی‌توان آن را تعمیم داد. پولادگر بیش از ۳ دهه در فدراسیون بود و باید جمیع جهات را دید. در خصوص کشتی هم اینجور نبود که من وتو کنم و واقعا ورود نمی‌کنم مگر اینکه از من کمک بخواهند. من موضوع بودجه کشتی را پیگیری کردم و گفتم از تبصره ۱۴ مجلس بودجه‌ای را برای ورزش بگذارند که بسیار خوب بود و برای چند فدراسیون پول گذاشتند. پیگیری کردم بودجه کشتی زودتر به دست‌شان برسند. بحث دبیر و پولادگر اختلاف نظر در مورد عدد بودجه بود. او هم برای خودش که حرص و جوش نمی‌زند. کشتی ورزش اول کشور است و واقعا به بودجه نیاز دارد. ببینید چه خانه کشتی ساخته شده و درخواست کردم کشور‌ها اردو بگذارند نتایج آن‌ها را هم دیدید و گل کار مسابقات جهانی صربستان است. ما در ورزش آدم بزرگ می‌خواهیم، اما باید بزرگوار هم باشیم که این جایگاه دارد.
وی افزود: برخی از این اتفاقات خوشحال می‌شوند نباید اینطور باشد، قدیم‌ها وقتی ۲ نفر اختلاف داشتند آن‌ها را آشتی می‌دادند الان برخی به این اختلافات دامن می‌زنند. من هم پیرمرد نیستم، اما سعی می‌کنم دوستی را برقرار کنم. مدال‌ها و پست‌ها می‌آید و می‌رود، اما جامعه ورزش تا آخر عمر چشم در چشم هم می‌شوند. آخرش این است که من ۸ سال وزیر می‌شوم حالا اگر بشود ۲ سال، ۳ سال باید کاری کنیم که نشان دهیم چه کسی هستیم؟ چقدر ملی فکر می‌کنیم؟ چقدر مفید بودیم؟ چقدر حلال و حرام را رعایت کردیم؟ ما باید عدالت محوری را دنبال کنیم این‌ها مهم است. اگر ببینیم مفید نیستیم شجاعانه بگوییم. من می‌دانم کار ورزش با دوستی و پاسخگویی حل می‌شود، باید تعاملات با مجلس هم بیشتر شود. نمایندگان مجلس هم برای مردم کار می‌کنند و اگر آن‌ها تنگنا‌ها را بدانند تعاملات هم بیشتر می‌شود.
حساب فدراسیون کشتی بسته نمی شود 
وزیر ورزش درباره اینکه پولادگر صورتجلسه کشتی را هنوز امضا نکرده و به نظر می‌رسد بحث دبیر و پولادگر چیزی بیش از اختلاف نظر است، ممکن است حساب‌ها بسته شود گفت: به آنجا نمی‌رسد، مصلحت نیست بیشتر به آن بپردازیم، چون به اندازه کافی صحبت کردم. فدراسیون با من مکاتبه کرد به  پولادگر فرستادم. اینکه صورتجلسه امضا نشود و می‌گویید تبعاتی ممکن است ایجاد شود ما بخش حقوقی داریم و نمی‌گذاریم کار به آنجا برسد. قبلا هم گفتم کشتی ورزش اول ماست. این اختلاف نظر‌ها هم خیلی حاد نبوده و کاری است.
او درباره تکمیل پروژه‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های ورزشی دغدغه وزارت است. خودمان را جای مردم بگذاریم؛ من دوست دارم سرانه ورزشی بالا برود، هیئت‌ها هم جا ندارند بنابراین پروژه‌ها باید کامل شود. ما نیاز داریم تکمیل پروژه‌ها تسریع شود، اما ما ۱۲۰۰ میلیارد بیشتر بودجه عمرانی نداریم، واقعیت این است بهره‌برداری همه پروژه‌ها با هزینه امسال ۴۸ هزار میلیارد تومان نیاز دارد. این‌هایی که می‌گویم پروژه‌های فعال است در حالی که صد‌ها پروژه داریم که تعطیل هستند. اگر با منابع دولتی پیگیری کنیم نیم قرن زمان لازم دارد، اما قانون راهکار‌هایی را گذاشته مانند واگذاری، مشارکت و … باید در برنامه‌ای که اکنون برای بودجه سال آینده می‌نویسیم و هم برنامه هفتم این شرایط را ببینیم. ما تمام ظرفیت‌ها را بررسی می‌کنیم حالا اگر بخواهیم مکان‌ها را بفروشیم تعارض دارد مثلا ورزشگاه نقش جهان ۱۱۰ معارض دارد ببینید چه کار طاقت‌فرسایی است. ورزش با این شرایط دست ما رسیده است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8232706/سجادی-شنیده-ام-استیضاح-من-درباره-تاج-است-اگر-فدراسیون-فوتبال-زیدان-را-بیاورد-حمایت-مالی-خواهیم-کرد

دکمه بازگشت به بالا